شرکت سایپا شرایط پیش فروش شاهین اتوماتیک را ویژه دی‌ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد. این شرایط برای متقاضیان سامانه یکپارچه است.

شرایط پیش فروش شاهین اتوماتیک ویژه دی‌ ۱۴۰۲+ قیمت و زمان تحویل
سایپا طی روزهای نخستین دی‌ماه ۱۴۰۲ تصمیم داشت ساینا S و شاهین اتوماتیک را به‌صورت نقدی با موعد تحویل فوری به فروش برساند، اما این بخشنامه را پیش از اجرا لغو کرد. اکنون به‌جای بخشنامه فروش نقدی، شرایط پیش فروش شاهین اتوماتیک از سوی این شرکت اعلام شده است.

به گزارش سلام نو به نقل از دیجیاتو، در شرایط پیش فروش شاهین اتوماتیک، متقاضیان باید نیمی از بهای این خودرو در زمان حال را به حساب شرکت واریز کنند. قیمت خودرو غیرقطعی است و در زمان تحویل خودرو به مشتریان مشخص خواهد شد. موعد تحویل خودروها نیز خرداد و اردیبهشت ۱۴۰۳ عنوان شده است. متقاضیان خرید شاهین اتوماتیک از سامانه یکپارچه در خردادماه سال جاری، مشمول این شرایط فروش می‌شوند. سایپا پیامکی را برای اطلاع‌رسانی به این افراد در تاریخ سوم دی‌ماه ۱۴۰۳ ارسال کرده است.

شرایط پیش فروش شاهین اتوماتیک در دی‌ماه ۱۴۰۲:

شرایط پیش فروش شاهین اتوماتیک اعلام شد + جدول دی‌ماه ۱۴۰۲

شاهین اتوماتیک درحال‌حاضر تیپ فول‌آپشن این خودرو به‌حساب می‌آید که دو سال پس از عرضه نسخه دنده‌ای وارد بازار شد. این خودرو از همان پیشرانه M۱۵ توربوشارژر استفاده می‌کند که در شاهین دنده‌ای نیز شاهد نصب آن بودیم. گیربکس این خودرو نیز از نوع اتوماتیک CVT است که به‌صورت مصنوعی هفت دنده را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

شاهین اتوماتیک شروع ناموفقی در بازار ایران داشت. قیمت این خودرو در زمان عرضه اولیه بیشتر از تارا اتوماتیک تعیین شد. همین مسئله باعث شد تا شاهین اتوماتیک موردتوجه مخاطبان قرار نگیرد. البته درحال‌حاضر قیمت این خودرو حدود ۴۰ میلیون تومان از تارا اتوماتیک ارزان‌تر است. اگر قیمت دو خودرو در بازار آزاد را مبنای مقایسه قرار دهیم، شاهین اتوماتیک حدود ۲۰۰ میلیون تومان با تارا اتوماتیک فاصله دارد. این اختلاف قیمت قابل‌توجه به‌دلیل محبوبیت تارا و عدم محبوبیت شاهین نزد سرمایه‌گذاران پدید آمده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید