پژمان بازغی مجری و بازیگر سینما وتلویزیون ویدیویی از او مه در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرده بود و از خاطره اشتباه گرفتنش با سام در نشانی صحبت کرد در فضای مجازی منتشر شدمورد توجه کاربران قرار گرفت.

خاطره بامزه پژمان بازغی از اشتباه گرفتن او با سام درخشانی! + فیلم

به گزارش سلام نو، پژمان بازغی متولد ۱۹ دی ۱۳۵۳ در تهران، بازیگر و مجری است.

وی فارغ التحصیل لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر می باشد که از ۱۹ سالگی با فیلم «اعتراف» جلوی دوربین رفت و با سریال «مرد هزار چهره» به شهرت رسیدپژمان

بازغی در شهر تهران و در یک خانواده لاهیجانی به دنیا آمد، مادرش خانه دار و پدرش بازنشسته نیروی دریایی می باشدیک برادر بزرگتر از خود بنام پیام و یک برادر کوچک تر بنام پرهام دارد که هر سه تحصیلکرده دانشگاه امیرکبیر هستند، پیام شیمی و پرهام مهندسی صنایع خوانده است.

او بصورت جدی فعالیت خود از سال ۱۳۷۲ وقتی دانشجو بود با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان با فیلم «اعتراف» به کارگردانی مجید فهیم خواه شروع کرد.

بعد از پایان دانشگاه به تهران رفت و از طریق تست در دفاتر بازیگری موفق شد سال ۱۳۸۷ در سریال «آژانس دوستی» در یک نقش فرعی ایفای نقش کند.

پژمان بازغی در سال ۱۳۸۰ تجربه بازی در سریال «زیر آسمان شهر» را بدست آورد سپس با حضور در سریال «گم گشته» به کارگردانی رامبد جوان شناخته تر شد.

اما شروع جدی شهرت او از سال ۱۳۸۶ با سریال «مرد هزار چهره» در کنار مهران مدیری بود.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید