بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز جمعه اول دی با ورود سامانه‌ای بارشی در برخی نقاط شمال غرب، غرب دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی، همچنین جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، بارش در مناطق جنوبی گاهی رعد و برق وزش باد شدید موقت و در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

بارش برف و باران در این استان ها از امروز

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سازمان هواشناسی برای فردا شنبه اعلام کرد: شنبه گستره بارش علاوه بر مناطق ذکر شده در روز قبل مناطقی از نیمه شمالی فارس، جنوب و غرب استان اصفهان را نیز در برخواهد گرفت. علاوه بر این، فردا در برخی نقاط دامنه‌های جنوبی البرز و نیز شرق و شمال شرق کشور احتمال رخداد بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. فردا همچنین جنوب آذربایجان غربی غرب کردستان شمال شرق خوزستان شرق لرستان کهگیلویه و بویراحمد و نیمه غربی چهار محال بختیاری بارش شدت خواهد داشت.

هواشناسی در تشریح وضعیت جوی کشور در یکشنبه هفته بعد اعلام کرد: یکشنبه در نوار غربی کشور و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، بارش و وزش باد رخ می‌دهد. در دامنه‌های جنوبی البرز نیز سرعت وزش باد افزایش می‌یابد.

هواشناسی هوای کشور در دوشنبه هفته بعد را اینگونه پیش‌بینی کرد: دوشنبه سامانه بارشی تضعیف شده و در برخی نقاط غرب شمال غرب جنوب غرب ارتفاعات رشته کوه البرز در شرق سواحل دریای خزر و همچنین در برخی نقاط شمال شرق کشور بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. دوشنبه در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد قابل ملاحظه می‌باشد. سه شنبه در غالب مناطق کشور جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود.

هواشناسی تاکید کرد: از شنبه تا دوشنبه در شمال غرب کشور استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و زنجان، وزش باد شدید و در برخی نقاط وزش باد بسیار شدید خواهد بود.

طبق اعلام سازمان هواشناسی، شنبه غرب خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهد بود.

هواشناسی همچنین وضع هوای امروز پایتخت را قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش بینی کرد. بیشینه دمای امروز پایتخت ۱۳ و کمینه دما ۴ درجه خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید