استاندار قم تأکید کرده است که تأمین مرغ مورد نیاز و توزیع این محصولات باید تحت نظارت بخش دولتی باشد و با هدف کمک به مصرف‌کنندگان نهایی، بدون احتساب سود و بدون واسطه‌های اضافی به کاسبان تحویل گردد تا اطمینان حاصل شود که مردم می‌توانند به راحتی به مرغ دسترسی داشته باشند.

کاهش قیمت مرغ از این تاریخ | قیمت مرغ تا دو هفته دیگر نصف می شود

به گزارش سلام نو، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم، در جلسه‌ای که به مدت ۵ ساعت در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، بر اهمیت اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار تأکید نمود. در این کارگروه، استاندار قم تصریح کرد که یکی از اصلی‌ترین بخش‌های مصوبات، مقابله با گران‌فروشی است و از سازمان تعزیرات حکومتی انتظار می‌رود تا با اقدامات عملیاتی خود جلوی این پدیده را گرفته و اجرای قانون را به صورت جدی پیگیری کند. این اظهارات نشان از اراده استاندار در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تلاش برای استقرار عدالت در بازار است.

وی برخورد با پدیده گران فروشی را مطالبه و خواست مردم عنوان و خاطر نشان کرد: قطعاً مردم از اقدامات جدی در راستای گران‌فروشی رضایت خواهند شد.

استاندار قم با بیان اینکه دردفاع از منافع مردم، با هیچ شخص، مدیر و مجموعه‌ای تعارف نداریم، تصریح کرد: مدیری ارزشمند است که نگران مردم باشد و دغدغه خدمت‌ به مردم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید مرغ مورد نیاز استان تامین و در میان کاسبان امین توزیع شود، مطرح کرد: این خرید باید توسط بخش دولتی انجام شده و بدون سود و بدون واسطه مستقیم به کاسبان تحویل داده شود.

آقامیری با بیان اینکه امنیت غذایی مردم را دست سوداگران نخواهیم داد یادآور شد: برای تنظیم بازار ابزارهایی داریم که باید از تمام آن‌‎ها استفاده کنیم.

استاندار قم با بیان اینکه واحدهایی که پلمب می‌شوند نباید به راحتی بازگشایی شوند، مطرح کرد: واحدهای متخلف باید بدانند که ما با جدیت وارد عرصه عملیاتی شده‌ایم.

آقامیری با بیان اینکه وضعیت عرضه گوجه در استان باید مدیریت شود، خاطرنشان کرد: باید به طور روزانه این محصول وارد استان شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در عرصه تنظیم بازار جهادی و پرزحمت است، تصریح کرد: باید بیش از پیش بر بازار کالاها به ویژه شب یلدا و ایام پایانی سال نظارت ها کار ساز باشد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید