هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران با دومین استعفای سید مهدی رحمتی از سرمربیگری این تیم موافقت کرد.

موافقت باشگاه نساجی با استعفای رحمتی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، استعفای سید مهدی رحمتی از سرمربیگری نساجی مورد موافقت هیئت مدیره این باشگاه قرار گرفته و این سرمربی به طور رسمی پس از ثبت نتایج بسیار ضعیف از کادر فنی نساجی مازندران جدا شد.

رحمتی که پیش از آغاز فصل بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال سرمربیگری نساجی را به عهده گرفته بود، دیروز پس از ثبت یازدهمین شکست با نساجی و کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر و ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا تصمیم به کناره‌گیری از سرمربیگری نساجی گرفت و ضمن عذرخواهی از هواداران، ابراز امیدواری کرد که با کناره‌گیری از سرمربیگری نساجی و باز گذاشتن دست مدیران باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید، این تیم در ادامه لیگ به شرایط مطلوب دست پیدا کند.

از روز گذشته و با استعفای رحمتی زمزمه‌هایی درباره رایزنی با برخی سرمربیان داخلی و خارجی برای به عهده گرفتن سرمربیگری نساجی مطرح شد. اما عضو هیئت مدیره و سرپرست کرسی مدیرعاملی این باشگاه این خبر را تکذیب کرده و گفت که با هیچ شخصی تا کنون برای سرمربیگری نساجی مذاکره‌ای انجام نشد.

حمیدرضا بایندریان روز چهارشنبه در گفت و گو اختصاصی با خبرگزاری ایرنا اظهار کرد: با استعفای آقای رحمتی موافقت شد و قرار است امروز عصر جلسه‌ای بابت مسائل مالی با او داشته باشیم. اما برای انتخاب سرمربی جدید هنوز مذاکره و گفت‌وگویی با شخصی انجام نشده است.

وی افزود: دستیاران رحمتی با باشگاه قرارداد دارند و دست‌کم در دیدار هفته آینده مقابل هوادار تهران هدایت تیم را به عهده دارند. اما ممکن است که تا پیش از پایان نیم‌فصل سرمربی تیم را انتخاب کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: امروز جلسه هیئت مدیره برای تصمیم‌گیری درباره آخرین تحولات تیم برگزار می‌شود و امیدواریم با تصمیم‌هایی که اتخاذ می‌شود نساجی را به روزهای خوب برگردانیم.

سید مهدی رحمتی ۲۱ آبان نیز پس از شکست نساجی مقابل ذوب‌آهن در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر استعفا کرده بود که با مخالفت مدیران باشگاه مواجه شد و در کادر فنی باقی ماند.
نساجی از زمان روی کار آمدن رحمتی در این تیم تاکنون ۱۸ مسابقه رسمی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرد که حاصل این بازی‌ها ثبت ۱۱ شکست، چهار برد و سه تساوی بود.
تیم فوتبال نساجی مازندران عصر دیروز در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل استقلال تهران قرار گرفت که با نتیجه چهار - صفر شکست خورد. این تیم تا کنون از ۱۲ مسابقه‌اش در لیگ برتر ۹ امتیاز کسب کرده و در رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید