مردی میانسال وقتی در خواب غلت زد، حادثه عجیبی رقم خورد که باعث برق‌گرفتگی و مرگ او شد.

مرگ عجیب و مشکوک مرد میانسال هنگام غلت زدن در خواب + جزییات
در پی تحقیقات جنایی و کشف راز مرگ مردی که احتمال داشت به قتل رسیده باشد، پرونده به عنوان حادثه مرگبار مختومه شد.

به گزارش سلام نو به نقل از سایت جنایی، در ساعات پایانی شامگاه دیشب ماموران کلانتری ۱۲۰ سیدخندان مرگ مشکوک مرد ۵۳ساله‌ای را به بازپرس محمد مهدی براعه، که در آن زمان مسئولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت، اطلاع دادند. ماموران کلانتری به بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران گفتند جسد مرد ۵۳ساله در حالی در تخت‌خوابش پیدا شده که صورتش زخمی است و شواهدی از برق‌گرفتگی هم وجود دارد.

بازپرس جنایی پس از شنیدن گفته‌های ماموران دستور داد تا رسیدن او و تیم تحقیق جنایی از برادر متوفی که کشف جسد را اطلاع داده بود، تحقیقاتی انجام شود.

بازپرس براعه پس از رسیدن به خانه‌ای که جسد در آن کشف شده بود، متوجه شد متوفی با برادر ۶۳ساله خود زندگی ‌می‌کرده و هر دو در بازار مشغول به کار بوده‌اند. برادر متوفی گفت: برادرم عادت داشت هر شب یک لیوان آب کنار تختش بگذارد و ما سیم برقی را برای استفاده از زیر تخت او رد کرده بودیم که انگار در خواب غلت زده و غلت زدن در خواب باعث چپ شدن لیوان آب شده که برق گرفتگی او را به همراه داشته و بریدگی صورتش هم به خاطر شکستن لیوان است. من نمی‌دانم این اتفاق کی افتاده است اما وقتی سراغش آمدم دیدم نفس نمی‌کشد برای همین اورژانس را خبر کردم و آنها هم به پلیس اطلاع دادند.

بازپرس جنایی و تیم همراه او در ابتدا با شنیدن اظهارات برادر متوفی تحقیقات خود را ادامه دادند و در حالی که پرونده به عنوان مرگ مشکوک به قتل به آنها گزارش شده بود پی بردند شواهد و مدارک موجود در محل با گفته‌های مرد ۶۳ساله مطابقت دارد. پس از آن بود که مرگ این مرد ۵۳ساله در دسته حوادث قرار گرفت تا در صورت به دست نیامدن مورد مشکوکی پس از معاینات پزشکی قانونی پرونده به طور کامل مختومه شود. در حال حاضر جسد به دستور بازپرس براعه برای انجام معاینات تخصصی درباره علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید