زمانی که خودروی شما قادر به حرکت نیست، باید با امداد خودروی شیراز تماس بگیرید و درخواست حمل خودرو شیراز با جرثقیل یدک کش را ثبت کنید. در زمان جابجایی خودرو با جرثیقل امداد خودرو باید نکات مهمی را که در زیر به آنها اشاره کردیم را رعایت کنید تا با مشکل بزرگ تری مواجه نشوید.

جرثقیل امداد خودرو شیراز

خراب شدن ماشین یکی از چالش و دغدغه هایی است که شما با آن دست و پنجه نرم می کنید و هر لحظه احتمال دارد ماشین شما دچار نقص فنی شده و در راه بماند. در این حالت، باید نکات امنیتی را رعایت کرده و ماشین خودتان را به کنار جاده یا خیابان هول دهید. معمولا در این شرایط نیاز دارید تا ماشینتان را به یک تعمیرگاه تخصصی منتقل کنید تا مشکل فنی خودروی شما برطرف شود.

اگر در زمان رانندگی با چنین مشکلی مواجه شدید و خودرویتان قادر به حرکت نبود، می توانید با شرکت امداد خودرو در شیراز تماس گرفته و درخواست جرثقیل امداد خودرو را ثبت کنید. جرثقیل یدک کش شیراز می تواند ماشین شما را به بهترین شکل ممکن به تعمیرگاه تخصصی یا آدرس مورد نظر شما حمل کند. انتقال خودرو با جرثقیل یدک کش شیراز مزیت های زیادی به همراه دارد. در ادامه همراه ما باشید، چون می خواهیم تا شما را با جرثقیل امداد خودرو شیراز آشنا کنیم و به بررسی نکات مهم در جابجایی خودرو با جرثقیل یدک کش شیراز بپردازیم.

آشنایی با جرثقیل امداد خودرو شیراز

شرکت امداد خودرویی شیراز یکی از بهترین شرکت های امداد خودرویی است که هدف آن جلب رضایت مشتریان است. این شرکت خدمات مختلفی را با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه می دهد. از جمله از این خدمات می توان به تعمیر خودرو در محل، پنچرگیری در محل، تعویض باتری خودرو، جرثقیل حمل خودرو در شیراز و... اشاره کرد. این مجموعه به صورت شبانه روزی و 24 ساعته در 7 روز هفته حتی روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات است. بنابراین، شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز از خدمات شرکت امداد خودروی شیراز استفاده کنید.

جالب است بدانید، جرثقیل امداد خودرو شیراز یکی از خدماتی است که شرکت امداد خودرویی شیراز برای مشتریان ارائه می کند. شما می توانید با کمک جرثقیل یدک کش شیراز، ماشین خودتان که قادر به حرکت نیست را به تعمیرگاه تخصصی یا آدرس مورد نظر خود حمل کنید. توجه داشته باشید، جرثقیل های یدک کش در شیراز انواع مختلفی دارند که می توانید با توجه به نیاز خود از آنها کمک بگیرید.

حمل خودرو با جرثقیل در شیراز چگونه انجام می شود؟

همانطور که گفته شد، حمل خودرو با جرثقیل در شیراز یکی از اصلی ترین خدمات شرکت امداد خودرویی شیراز است که شما می توانید در هر ساعت از شبانه روزی از آن استفاده کنید. جرثقیل امداد خودرو شیراز به صورت پراکنده در داخل و اطراف شهر شیراز حضور دارند و آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. بنابراین، اگر خودروی شما دچار فنی شده است و یا قادر به حرکت نیست، می توانید با مجموعه امداد خودرو شیراز تماس بگیرید و درخواست حمل خودرو شیراز را ثبت کنید.

توجه داشته باشید، حمل خودرو شیراز با انواع جرثقیل های یدک کش و با قیمت مطابق با اتحادیه خودرو و با بهترین کیفیت صورت می گیرد. به این ترتیب، در صورت خرابی خودرو یا بروز سانحه تصادف، بعد از کنار کشیدن خودرو، با شرکت امداد خودرو شیراز تماس بگیرید تا از خدمات حمل خودرو شیراز بهره مند شوید. در غیر این صورت، نمی توانید خودروی خودتان را به حرکت در بیاورید.

نکات مهم در حمل خودرو با جرثیقل امداد خودرو شیراز

زمانی که خودروی شما قادر به حرکت نیست، باید با امداد خودروی شیراز تماس بگیرید و درخواست حمل خودرو شیراز با جرثقیل یدک کش را ثبت کنید. در زمان جابجایی خودرو با جرثیقل امداد خودرو باید نکات مهمی را که در زیر به آنها اشاره کردیم را رعایت کنید تا با مشکل بزرگ تری مواجه نشوید:

  • اطمینان از سیستم ترمز هیدرولیک خودرو و سالم بودن آن
  • رعایت فاصله بین خودروها در خیابان
  • جلوگیری از بروز سانحه تصادف با استفاده از چراغ قوه یا علائم هشداری
  • بررسی چگونگی جابجایی خودرو با جرثقیل یدک کش
  • روشن کردن چراغ های فلاشر یا هشداردهنده در زمان حمل خودرو با جرثقیل
  • توجه کردن به نحوه بارگیری خودرو با جرثقیل
  • کشیدن ترمز دستی خودروی آسیب دیده قبل از حمل با جرثقیل

جرثقیل امداد خودرو شیراز

قیمت حمل خودرو شیراز با جرثقیل یدک کش چقدر است؟

شما می توانید با مطالعه بخش هزینه و تعرفه خدمات امداد خودرو شیراز، از قیمت حمل خودو شیراز با جرثقیل یدک کش مطلع شوید و بهترین تصمیم را برای جابجایی ماشینتان بگیرید. نکته قابل توجه این است که هزینه یا قیمت حمل خودرو شیراز با جرثقیل با در نظر گرفتن عواملی مانند فاصله جابجایی خودرو، میزان بار، نوع خودرو و... محاسبه و اعلام می شود. سپس شما می توانید با پرداخت هزینه تعیین شده، درخواست جرثقیل یدک کش شیراز را ثبت کنید.

انواع جرثقیل امداد خودرو در شیراز کدامند؟

در صورتی که به حمل خودرو در شیراز با جرثقیل یدک کش نیاز دارید، بهتر است بدانید جرثقیل امداد خودرو در شیراز انواع مختلفی دارد که می توانید از آنها کمک بگیرید و خودروی خودتان را به تعمیرگاه یا آدرس مورد نظر خودتان جابجا کنید. در ادامه این مطلب سعی می کنیم تا انواع جرثقیل امداد خودرو در شیراز را بررسی کنیم:

  • جرثقیل های کامیونی

یکی از انواع جرثقیل های امداد خودرو در شیراز، جرثقیل های کامیونی است که به جرثقیل های خودروبر نیز معروف هستند. شما می توانید با کمک جرثقیل های کامیونی، خودروی خودتان را به مقصد خودتان منتقل کنید. بهتر است بدانید، جرثقیل های کامیونی سرعت بالایی دارند و می توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی در جاده ها و خیابان ها خودروی شما را حمل کنند. جرثقیل های کامیونی ظرفیت بین 3 تن تا 800 تن را دارند. این جرثقیل ها علاوه بر حمل خودرو، می توانند در بند کردن اجسام سنگین نیز به کار گرفته شوند.

شرکت امداد خودرو در شیراز نیز مانند سایر شرکت های امداد خودرویی از جرثقیل های کامیونی مدل کفی دار بهره می برد. جرثقیل های کامیونی در دو طرف خود پایه هایی دارد که در زمان بلند کردن ماشین از روی زمین، آنها را باز می کند تا از ترکیدن لاستیک های خود جلوگیری کند. از بین جرثقیل های کامیونی، جرثقیل های 5 تنی کاربرد بیشتری دارند، چون می توان با آنها تعداد مختلفی خودرو را جابجا کرد.

  • جرثقیل وانت یا نیسان

یکی دیگر از انواع جرثقیل های امداد خودرو در شیراز، جرثقیل وانت یا نیسان است. جرثقیل وانت جزو یدک کش های محبوب و پرکاربردی محسوب می شود که در بخش عقب خود یک دکل از جنس آهن دارد که با کمک قطعات آهنی دیگر می تواند خودروی آسیب دیده را از زمین بلند کرده و آن را حمل کند. با استفاده از جرثقیل وانت یا نیسان شما می توانید خودروی آسیب دیده خودتان را به آدرس مورد نظر جابجا کرده و لازم نیست داخل ماشین آسیب دیده سرنشینی وجود داشته باشد.

جرثقیل امداد خودرو شیراز

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، شما را با جرثقیل امداد خودرو شیراز آشنا کنیم و به بررسی نکات مهم در جابجایی خودرو با جرثقیل یدک کش شیراز بپردازیم. همانطور که گفته شد، حمل خودرو در شیراز با جرثقیل یدک کش یکی از مهم ترین خدماتی است که شرک امداد خودرویی شیراز به مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید خودروی آسیب دیده خودتان را با جرثقیل امداد خودرو شیراز به آدرس مورد نظر خود حمل کنید. جرثقیل یدک کش شیراز انواع مختلفی دارد که می توان به جرثقیل های کامیونی و جرثقیل وانت اشاره کرد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید