بانک ایران زمین جزو آن دسته از سازمان هایی است که طی چند سال گذشته در خلق ارزش برای مشتریان خود اقدامات فراوانی را انجام داده است.

بانک ایران زمین به دنبال خلق ارزش برای مشتریان

واژه‌ی ارزش، کلمه‌ای است که ما را به یاد فایده، سود، قیمت و کلماتی از این دست می اندازد. در فضای کسب و کار ارزش معنای متفاوتی پیدا می کند. هر کسب و کاری با توجه به نوع فعالیت خود ارزش آفرینی می کند. در سازمان ها و مجموعه هایی که به مردم خدمات مختلف ارائه می کنند، خلق ارزش در ارائه خدمات بهتر و متنوع به مشتریان معنا می شود.

بانک ایران زمین جزو آن دسته از سازمان هایی است که طی چند سال گذشته در خلق ارزش برای مشتریان خود اقدامات فراوانی را انجام داده است.

مدیران این بانک معتقد هستند مشتریان حق دارند خدمات و محصولی با کیفیت را دریافت کنند. مهمترین هدف بانک ارزش آفرینی برای مشتریان خود است.

ایجاد ارزش در یک سازمان با وجود خلاقیت و نوآوری باعث افزایش میزان رضایت مشتریان این بانک و خلق ارزش برای آنها شده است. همچنین شناسایی نیازهای مشتریان می تواند ارزش ایجاد کند و در ارائه خدمات و محصولات عملکرد بهتری داشته باشد.

این بنگاه اقتصادی موفقیت یک سازمان را به تصویری که در ذهن مشتری ساخته می شود می داند و به نحوی فعالیت می کند که هر روز این تصویر برای مخاطبان خود پر رنگ و شفاف تر شود و این احساس رضایت، مشتریان را ترغیب به ادامه استفاده از خدمات بانک ایران زمین کرده است.

بانک ایران زمین پیوسته در جهت حمایت از کسب و کارهای نوپا در تلاش است با ایجاد زیرساختی مستحکم در فضایی امن، خدمات متفاوت را به این قشر از جامعه ارائه دهد تا آنان بتوانند با دریافت این خدمات گامی موثر در پیشرفت اقتصاد ایران زمین بردارند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید