هم اکنون ترافیک در جاده هراز محدوده سه راهی چلاو نیمه سنگین است.

ترافیک شدید در جاده هراز + از جاده هراز تردد نکنید

به گزارش سلام نو به نقل از صدا و سیمای، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: هم اکنون ترافیک در جاده هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده سه راهی چلاو نیمه سنگین است.
رفت و امد خودروها هم اکنون در جاده‌های چالوس، سوادکوه و کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.
رانندگان از توقف در جاده‌های کوهستانی استان بخصوص کندوان و هراز پرهیز کنند چرا که احتمال ریزش سنگ و رانش کوه در این جاده وجود دارد.
همچنین با توجه به هشدار هواشناسی از امشب شاهد بارش باران در مناطق ساحلی و جلگه‌ای و بارش برف در مناطق کوهستانی خواهیم بود در نتیجه رانندگان برای تردد در مسیرهای کوهستانی تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند.
مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز وسوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید