مینا که ۳۷ سال بیشتر نداشت رابطه احساسی با محمد برقرار می‌کند و در ابتدا همه چیز خوب پیش می‌رفت و محمد به خیال خودش رابطه گرمی با مینا برقرار کرده است.

پیرمرد ثروتمندی که دلش را به دختر شیطان صفت باخت + جزییات

پیرمردی که همسرش را از دست داده بود به دام زنی افتاد که ۳۳ سال از خودش کوچک تر است.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، محمد که ۵ سال پیش همسرش را از دست داده بود و به دنبال شریکی برای زندگی خود می گشت اما فرزندان او با ازدواج مجددش مخالف بودند.

محمد ۷۰ ساله از اوضاع مالی خوبی برخوردار است با مخالفت فرزندانش به سراغ روابط دوستی رفت و در این گشت و گزارها با مینا آشنا شد.

مینا که ۳۷ سال بیشتر نداشت رابطه احساسی با محمد برقرار می‌کند و در ابتدا همه چیز خوب پیش می‌رفت و محمد به خیال خودش رابطه گرمی با مینا برقرار کرده است.

محمد رابطه‌اش را از دید فرزندانش پنهان نگه داشته بود و به صورت پنهانی با مینا ارتباط داشت، او به قدری دلبسته مینا شده بود که تمام اطلاعات شخصیش مثل اطلاعات محرمانه گوشی و فضای مجازیش را در اختیار مینا قرار داده بود.

روزها گذشت و مینا درخواست یک خانه از محمد کرد و محمد که از اوضاع مالی خوبی برخوردار بود، یک خانه در بالاشهر تهران برای مینا اجاره کرد و تمامی وسایل و تجهیزات لازم را برای او فراهم کرد.

پس از مدتی مینا به صورت ماهانه از محمد درخواست پول کرد  و مرد دلباخته نیز درخواست مینا را اجابت می کند و ماهانه به حساب مینا مبلغ نه چندان کمی را واریز می‌ کرد اما به مرور مطالبات مینا به قدری زیاد شد که محمد دیگر توانایی اجابت نیازهای مالی مینا را نداشت و درخواست رد بر نیازهای مالی زن می زد.

مینا که دیگر متوجه شده بود قرار نیست، محمد نیازهای مالیش را برآورده کند، دیگر جواب تلفن مرد دلباخته را نداد و او را از تمامی شبکه های اجتماعی مسدود کرد و محمد متوجه می شود که علاقه اش به مریم یک طرفه بوده و چیزی که رابطه آن ها گرم نگه داشته بود چیزی جز پول نبوده است.

با این حال محمد وارد یک بحران عاطفی می‌شود و به زحمت تماسی با مینا برقرار می کند اما زن او را تهدید می کند که اگر دوباره مزاحم او شود، رابطه پنهانیشان را برای تمامی مخاطبین موبایل محمد افشا می کند.

تمام عمر رابطه دروغین مینا و محمد یک سال بود و پیرمرد به قدری وابسته مینا شده بود که نمی توانست باور کند که مینا فقط برای پولش با او بوده است.

پس از مدتی محمد برای ثبت شکایت به کلانتری نیاوران مراجعه می کند و مدعی می شود مبلغی نزدیک یک میلیارد تومان برای مینا هزینه کرده است و حالا هیچ مدرک شناسایی از مینا ندارد و حتی نمی نواند ثابت کند که اسم او مریم است.

نظر کارشناسی

کارشناس پرونده در گفتگو با خبرنگار رکنا، عنوان کرد: افراد حتی در سن کهنسالی باید عواطف و نیازهای جنسی خود را برطرف کنند تا به روح و جسم آن ها لطمه ای وارد نشود اما این موضوع نیاز به درک متقابل بین والدین و فرزندان دارد.

وی ادامه داد: والدین حین ازدواج مجدد باید به شناخت های فردی و ارتباط طرفین توجه کنند و این موضوع از حساسیت بالایی برخوردار است.

کارشناس پرونده با اشاره به اهمیت حفظ حریم شخصی عنوان کرد: افراد نسبت به حفظ حریم شخصی خود آگاه باشند و به راحتی اطلاعات مهم و شخصی خود را به دیگران ندهند و به راحتی به هر شخصی اعتماد نکنند.

وی افزود: پس از آشنایی و ایجاد ارتباط با اشخاص جدید، حتما از درستی هویت آنها اطلاع داشته باشند.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید