باتوجه به بارش برف در حاشیه‌ها جاده‌ها در مناطق کوهستانی استان امشب احتمال یخبندان در جاده‌های استان وجود دارد.

محدویت‌های ترافیکی درجاده‌های شمال ادامه دارد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی کماکان در جاده‌های شمال ادامه دارد.

به گزارش سلام نو یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر بارشی نداریم ولی سطح جاده‌ها لغزنده است.

وی افزود: باتوجه به بارش برف در حاشیه‌ها جاده‌ها در مناطق کوهستانی استان امشب احتمال یخبندان در جاده‌های استان وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، تصریح کرد: باتوجه به ورودی‌هایی که طی روزهای گذشته در جاده‌های شمال شاهد بودیم امروز بحث برگشت خودروها را در مسیرهای خروجی خواهیم داشت.

جهان‌تاب به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز، اضافه کرد: تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز جمعه ۲۴ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای شنبه ۲۵ و یک‌شنبه ۲۶ آذر ماه از محور هراز ممنوع است.

وی یادآور شد: طی امروز و یک‌شنبه ۲۶ آذرماه اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در مسیر رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس را خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای جمعه ۲۴، یک‌شنبه ۲۶ و دوشنبه ۲۷ آذرماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب به طرح زمستانی پلیس‌راه در چهار محور کوهستانی استان شامل کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر اجرا می‌شود، افزود: باتوجه به سرد شدن هوا و همچنین بارش‌هایی که شاهد بودیم لازم است رانندگان از ترددهای غیرضروری در مسیرهای کوهستانی و ییلاقی استان مازندران پرهیز کنند.
پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید