گوشی‌های جدید سامسونگ نهایتا تا یکی، دو ماه دیگر روانه بازار می‌شوند و فروشنده‌های موبایل برای اینکه مدل‌های قبلی روی دستشان نماند، به هر دری می‌زنند

 ریزش ناگهانی قیمت گوشی‌ موبایل / گلکسی S۲۳ اولترا ۳ میلیون ارزان شد
قیمت گوشی‌های سامسونگ همزمان با معرفی و رونمایی مدل‌های جدید به شکل ملموسی کاهش پیدا کرده است. در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم، سامسونگ به شکل غیرمنتظره از میانرده‌های اقتصادی جدیدش یعنی گلکسی A۱۵ و گلکسی A۲۵ رونمایی کرد و حالا فروشنده‌های موبایل برای اینکه گلکسی A۱۴ و A۲۴ بی مشتری نمانند، به هر دری می‌زنند.

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو؛ قیمت گلکسی A۱۴ و A۲۴ که جزو مدل‌های اقتصادی سامسونگ به حساب می‌آیند نسبت به هفته قبل نیم میلیون پایین آمده است. گلکسی A۵۴ که قرار است تا آخر سال جای خودش را به گلکسی A۵۵ بدهد، نسبت به هفته قبل یک میلیون ارزان شده و تقریبا همین اتفاق برای بهترین پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی S۲۳ اولترا به خاطر بحث رونمایی از S۲۴ اولترا رخ داده است.

قیمت گلکسی A۱۴ ؛ کاهش نیم میلیونی

خرید گلکسی A۱۴ نسخه ۱۲۸ گیگ که گران‌ترین نسخه این گوشی به حساب می‌آید، الان با پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان امکان‌پذیر است. اگر یک هفته قبل روانه بازار می‌شدید، اغلب فروشنده‌های موبایل قیمت گلکسی A۱۴ نسخه ۱۲۸ گیگ را بیش از شش میلیون اعلام می‌کردند.

قیمت گلکسی A۱۴ نسخه ۶۴ گیگ هم در عرض یک هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم، از حدود پنج میلیون، به چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تقلیل پیدا کرد. کاهش قیمت گلکسی A۱۴ که اتفاقا یکی از محبوب‌ترین مدل‌های اقتصادی بازار است، تاحدود زیادی به معرفی گلکسی A۱۵ ارتباط دارد که احتمالا تا اسفند امسال روانه بازار می‌شود.

گلکسی A۱۵ قرار است برخلاف A۱۴ از نمایشگر سوپر AMOLED برخوردار باشد. علاوه بر آن، اضافه شدن تراشه هلیو G۹۹ قدرت پردازشی گلکسی A۱۵ را درمقایسه با A۱۴ حدود ۵۰ درصد ارتقا می‌دهد. با این حال گلکسی A۱۵ از نظر دوربین همان A۱۴ است و مثل نسل قبلی خودش با باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعت کار می‌کند.

قیمت گلکسی A۲۴ ؛ کاهش نیم‌میلیونی

قیمت گلکسی گلکسی A۲۴ نسخه ۱۲۸ گیگ در هفته گذشته حول وحوش ۵۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد. تا قبل از رونمایی گلکسی A۲۵ فروشنده‌های موبایل بابت گلکسی A۲۴ نسخه ۱۲۸ گیگ که چهار گیگابایت حافظه داخلی دارد، هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان دریافت می‌کردند، اما الان حاضرند همین نسخه از گلکسی A۲۴ را کمتر از هفت میلیون بفروشند.

گلکسی A۲۵ در این هفته همزمان با A۱۵ معرفی و رونمایی شد و حالا می‌دانیم قرار است نسبت به A۲۴ حداقل در دو آیتم پیشرفت داشته باشد.

گلکسی A۲۵ به تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ مجهز شده که بالاخره تاحدودی نسبت به تراشه G۹۹ گلکسی A۲۴ عملکرد بهتری از خودش نشان می‌دهد. دومین برتری گلکسی A۲۵ هم می‌تواند در ارتقای حسگر تشخیص عمق باشد که تاثیرش را در ثبت جزییات عکس‌های نشان می‌دهد.

گلکسی A۵۴ ؛ کاهش یک میلیونی

گلکسی A۵۴ که بهترین میانرده فعلی سامسونگ است، یک هفته قبل با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره سازی نزدیک ۱۵ میلیون قیمت داشت، اما الان می‌شود با ۱۴ میلیون تومان سراغ گلکسی A۵۴ رفت.

قیمت گلکسی A۵۴ درحالی در یک هفته حدود یک میلیون کاهش پیدا کرده که احتمالا تا پایان سال همزمان با میانرده‌های اقتصادی سامسونگ، پای گلکسی A۵۵ هم به بازار باز می‌شود.

مشخصات گلکسی A۵۵ هنوز به شکل رسمی اعلام نشده، اما خبرهای غیررسمی نشان می‌دهند، تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ به جای تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ به عنوان تراشه اصلی در طراحی گلکسی A۵۵ استفاده می‌شود تا قدرت پردانزده میانرده جدید سامسونگ ۲۵ درصد ارتقا پیدا کند.

گلکسی A۵۵ با این حال با همان دوربین قدرتمند و ۵۰ مگاپیکسل گلکسی A۵۴ طراحی شده و نمایشگر سوپر AMOLED با وضوخ تمام HD و باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعت بخش دیگری از مشخصات گلکسی A۵۵ است.

گلکسی S۲۳ اولترا؛ کاهش سه میلیونی

گلکسی S۲۳ اولترا بهترین پرچمدار سامسونگ است که تا پایان سال این لقب را به گلکسی S۲۴ اولترا واگذار می‌کند. اضافه شدن چیپست اسنپدراگون هشت نسل سوم یکی از شایعات پیرامون گلکسی S۲۴ اولتر است که می‌تواند آپشن جذاب و جدیدی در گوشی‌های اندرویدی باشد.

گلکسی S۲۴ اولترا با این حال احتمالا با همان حسگر قدرتمند ۲۰۰ مگاپیکسل گلکسی S۲۳ اولترا معرفی می‌شود که البته ممکن است سنسور تله‌فوتو آن از ۱۰ به ۵۰ مگاپیکسل تبدیل شود.

قیمت گلکسی S۲۳ اولترا نسخه ۲۵۶ گیگ حالا به حدود ۴۷ میلیون تومان رسیده که درمقایسه با هفته قبل به معنی افت سه میلیون تومانی است.

قیمت گوشی‌های پرفروش سامسونگ

مدل

هفته قبل

امروز

گلکسی A۱۴ نسخه ۱۲۸ گیگ

شش میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

گلکسی A۲۴ نسخه ۱۲۸ گیگ

هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶ گیگ

۱۵ میلیون تومان

۱۴ میلیون تومان

گلکسی S۲۳ اولترا نسخه ۲۵۶ گیگ

۴۷ میلیون تومان

۵۰ میلیون تومان

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید