متهمان در همین حین به طرف شهروندی حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کرده که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند و متهمان به محض رویت خودروی گشت از محل متواری شدند.

 زورگیران خشن محله بیسیم تهران به پایان خط رسیدند + جزییات

 2 مرد زورگیر که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند دستگیر شدند.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: 21 آذر ماه سال جاری عملیات کلانتری 159 بیسیم در حال گشت زنی در محدوده خیابان جهانگرد تهران بودند که به دو نفر که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف شهروندی حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کرده که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند و متهمان به محض رویت خودروی گشت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی با استفاده از شگرد های پلیسی متهمان را زمینگیر و دستگیر میکنند.

وی افزود: در بازرسی بدنی از متهمان یک قبضه سلاح سرد و یک افشانه دفاعع شخصی کشف شد و در بازجویی از متهمین موقعیت مخفیگاه آنها شناسایی شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: از مخفیگاه متهمین 3 دیتگاه تلفن همراه سرقتی به ارزش 500 میلیون ریال کشف شد و با  استعلام از سابقه متهمان مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد زورگیری می باشند.

سرهنگ رسول بهرامی در پایانم افزود: 4 نفر از مال باختگان به همراه متهمان پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید