ثبت نام اقساطی سایپا  از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۱۴ آذر آغاز شده است و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

فوری/ آغاز فروش اقساطی سایپا بدون قرعه کشی | بازپرداخت ۳ ساله با تحویل یک ماهه
شرایط ثبت نام اقساطی سایپا بدون قرعه کشی اعلام شد. بر این اساس با ارائه چک صیادی می‌توانید با اقساط ۳۶ ماهه خودرو بخرید. محدودیت کد ملی برای ثبت نام سایپا اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است.

به کزارش سلام نو به نقل از نامه نیوز پیش فروش سایپا چندمین مرحله اجرایی خود را طی می کند و هنوز متقاضیان زیادی موفق نشدند صاحب خودرو شوند. محصولاتی که در هر دوره پیش فروش سایپا عرضه می گردند، متفاوت هستند. در این طرح پیش فروش سایپا چندین محصول پر فروش سایپا عرضه شده است.

شرایط ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی

ثبت نام فروش فوق العاده سایپا مربوط به وانت زامیاد است. بر اساس اطلاعیه با ۹ فقره چک ۳۶ ماهه می‌توانید در طرح فروش اقساطی سایپا شرکت کنید. نرخ سود ۲۳ درصد است. رنگ خودروی ثبت نامی آبی و موعد تحویل ۳۰ روز پس از تکمیل پرونده اعلام شده است. همچنین این خودروسازی امکان فروش نقدی بدون سود را فراهم کرده است. اگر متقاضی دسته چک نداشته باشد، امکان ارائه چک توسط شخص ثالث نیز وجود دارد.

شرایط فروش اقساطی سایپا 1402

        چک‌ها باید از یک دسته چک و به ترتیب شماره چک و تاریخ باشد.

        چک‌ها به صورت چاپی و بدون هرگونه قلم خوردگی باشد. چک مشتریان تنها از نوع صیادی و بنفش رنگ باشد.

        ارائه چک توسط شخص ثالث تنها برای یک مشتری و یک خودرو امکان پذیر خواهد بود.

        سایر محدودیت های الزم جهت ثبت نام در سیستم فروش اعمال گردیده است.

        در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری، بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافیی یبر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود و هرگونه افزایش هزینه‌های شماره گذاری،بیمه، مالیات، مالیات ارزش افزوده ، مالیات نقل، عوارض شماره گذاری و ...( تا قبل از فاکتور خودرو صورت پذیرد، هزینه‌های مربوطه از مشتری اخذ خواهد شد.

         شرایط فروش شماره ۱ و ۲ این بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سایپا سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

         در شرایط فروش اقساطی سایپا ویژه شماره ۱ و ۲ این بخشنامه علاوه بر بسته های خدمت تعریف شده امکان انتخاب سایر بسته های خدمات فعال در شرایط فروش تا قبل از زمان واریز وجه میسر است. مشتریان محترم می توانند جهت رویت بسته های خدمت و آپشن به سایت org.saipayadak.www مراجعه نمایند.

مهلت ثبت نام سایپا

ثبت نام اقساطی سایپا  از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۱۴ آذر آغاز شده است و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

لینک سایت ثبت نام سایپا ۱۴۰۲ / سایت ثبت نام زامیاد

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا ویژه وانت  زامیاد تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی آدرس https://saipa.iranecar.com/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید