خارج کردن دودکش از شیشه نیز بسیار خطر آفرین است چرا که گرمای دودکش موجب شکستن شیشه، سقوط دودکش، حریق ناقص وسایل گرمایشی، نشت و نشر گاز و مسمومیت می‌شود.

قاتل خاموش جان زوج همدانی را گرفت

سرپرست اداره کل پزشکی قانونی استان همدان گفت: زن و مرد جوان در همدان به علت مسمومیت ناشی از گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست دادند.

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمد مالمیرگفت: این زوج جوان در شهر همدان ساکن بودند که روز گذشته به علت استفاده غیراصولی از وسایل گرمایشی و جریان یافتن گاز مونوکسید کربن در داخل منزل دچار مسمومیت و خفگی شدند.

او گفت: رعایت اصول اولیه ایمنی برای حفظ جان و پیشگیری از بروز اتفاق ضروری است به ویژه با ورود به فصل سرد سال باید هنگام استفاده از وسایل گرمایشی نکاتی را مد نظر قرار داد.

سرپرست اداره کل پزشکی قانونی استان همدان گفت: پیش از نصب و روشن کردن وسایل گرمایشی باید از باز بودن مسیر دودکش اطمینان حاصل کرد همچنین دودکش باید دست کم ۷۵ سانتیمتر از پشت بام فاصله داشته باشد.

مالمیر گفت: خارج کردن دودکش از شیشه نیز بسیار خطر آفرین است چرا که گرمای دودکش موجب شکستن شیشه، سقوط دودکش، حریق ناقص وسایل گرمایشی، نشت و نشر گاز و مسمومیت می‌شود.

سرپرست اداره کل پزشکی قانونی استان همدان گفت: سپس در و پنجره را برای خروج دود و گاز مونوکسید کربن باید باز گذاشت و با سازمان آتش نشانی و مرکز فوریت‌های پزشکی برای ارائه خدمات مورد نیاز و انتقال بیمار تماس برقرار کرد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید