این تالار اقدام به دعوت از یک خواننده غیرمجاز و تبلیغ غیرقانونی برای برگزاری مراسمی بدون مجوز کرده بود که با ورود و پیگیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و فرمانداری کرمانشاه اقدامات لازم برای برخورد با تخلفات و هنجارشکنی این تالار انجام شد.

دستگاه قضا اجازه اباحه‌گری نمی‌دهد

فرماندار کرمانشاه درباره برخورد با تخلف یک تالار مراسم عمومی در ایام حزن و اندوه اهل بیت (ع) توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، محمدرضا آمویی اظهار کرد: مردمان کرمانشاه از دیرباز میزبان زائران آل الله بوده‌اند و خدمت به عاشقان خاندان عصمت و طهارت سبب شهرت ساکنان این دیار به پهلوانی، مهمان نوازی، دینداری و ایثارگری شده است تا همواره مدافع ارزش‌های اسلامی و دینی باشند.

وی افزود: همزمان با روزهای عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) و در روزهای میزبانی مردم شهیدپرور کرمانشاه از پیکرهای مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس از اجرای یک مراسم مغایر با شعائر اسلامی و در ایام حزن و اندوه اهل بیت (ع) جلوگیری شد.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: این تالار اقدام به دعوت از یک خواننده غیرمجاز و تبلیغ غیرقانونی برای برگزاری مراسمی بدون مجوز کرده بود که با ورود و پیگیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و فرمانداری کرمانشاه اقدامات لازم برای برخورد با تخلفات و هنجارشکنی این تالار انجام شد.

به گفته وی، اقدام مدیریت این تالار خلاف قانون و ارزش‌های دینی و مذهبی بوده و جای هیچگونه مماشات را باقی نگذاشته است و دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در برخورد با تخلفات این‌چنینی با جدیت در میدان حاضر هستند و اجازه اباحه‌گری و رفتارهای ضدارزش‌ها را نخواهند داد.

46

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید