تماشاگران زن این اواخر پای ثابت بازی‌های ملی و باشگاهی بوده‌اند اما حالا برای اولین بار در شهرآورد تهران آفتابی خواهند شد. شاید تعداد این تماشاگرها چندان زیاد نباشد اما حضورشان بدون شک شور و حال متفاوتی به این بازی می‌بخشد.

چرا دربی ۱۰۲ استقلال و پرسپولیس خاص است ؟

دربی شماره ۱۰۲ از همیشه خاص‌تر به نظر می‌رسد و حال و هوای متفاوتی نسبت به سایر دربی‌های سال‌های گذشته دارد.

به گزارش سلام نو به نقل از روزنو حتی اگر برای سال‌ها به شنیدن جمله «این بازی فقط سه امتیاز دارد» از سوی مربیان مختلف شهرآورد عادت کرده باشیم، باز هم خوب می‌دانیم که حساب دربی، از همه بازی‌های باشگاهی دیگر در فوتبال ایران جداست. مهم نیست که تیم‌ها در کدام رده جدول حضور دارد. شهرآورد همیشه حساس‌ترین‌، نفس‌گیرترین و هیجان‌انگیزترین بازی سال خواهد بود. دربی شماره ۱۰۲ نسبت به سایر دربی‌های سال‌های گذشته تفاوت هایی دارد. از ترکیب سکوها تا تغییر شرایط داوری، دلایل زیادی وجود دارند که این بازی بزرگ را «دربی اولین‌ها» بنامیم.

 همه آن‌هایی که این بازی را برای اولین بار در آزادی تماشا می‌کنند، هرگز این تجربه را از یاد نخواهند برد. در این مسابقه برای اولین بار در تاریخ فوتبال باشگاهی ایران، از کمک داور ویدئویی نیز استفاده می‌شود. یک تجربه کاملا جدید که تا امروز در لیگ برتر پیاده نشده است. البته که استفاده از وی.ای.آر ممکن است زمان بازی را کمی طولانی کند اما ابهام‌های داوری را به حداقل خواهد رساند. دربی ۱۰۲ برای همیشه به عنوان مسابقه‌ای به یاد آورده خواهد شد که پای وی.ای.آر را به فوتبال ایران باز کرد.

دربی فردا را با هیچ دربی دیگری در فوتبال ایران مقایسه نکنید. فارغ از اینکه چه تیمی برنده بازی باشد، این یک تجربه تاریخی برای هر دو تیم به شمار می‌رود. دلایل متفاوت‌بودن این مسابقه هم، چیزی فراتر از «نتیجه» است.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید