سارقان به قصد سرقت خودروی علی صفایی دو گلوله به او شلیک و فرار کرده بودند اما خیلی زود دستگیر شدند.

محلکمه عاملان شلیک به  علی صفایی
سارقان که برای سرقت خودروی گرانقیمت مربی سابق تیم ملی کشتی در تصادف ساختگی به پای او شلیک کرده اند به زودی در دادگاه محاکمه می‌شوند.

به گزارش سلام نو به نقل از اعتماد، متهمان بعد از شلیک به پای علی صفایی که مشاور علیرضا دبیر نیز هست فرار کردند اما در یک عملیات پیچیده پلیسی بازداشت شدند.

این شکایت یک سال قبل به ماموران داده شد. گزارش شلیک در اتوبان امام علی (ع) و مجروح شدن یک چهره ورزشی باعث شد ماموران خیلی سریع خود را به محل برسانند و تحقیقات را آغاز کنند. علی صفایی مربی سابق تیم ملی کشتی که مجروح شده بود به ماموران گفت: در ترافیک اتوبان سوار ماشین لندکروز خودم در حال رانندگی بودم  که یک خودروی سوناتا با ۴ سرنشین به عمد از پشت به ماشین من زد. من کمی ‌جلوتر در زیر پل همت خروجی غرب توقف کردم تا وضعیت ماشینم را بررسی کنم. همان موقع  ۳ مرد  با کلت کمری از  پیاده شدند وگفتند مامور امنیتی هستند. یک نفرشان کلت را روی شکم من گذاشت و خواست ریموت ماشین را به آنها بدهم؛ اما مقاومت کردم که  به پای چپم شلیک کرد و دومین نفر، تیر دیگری به پایم زد. چون ماشینم روشن بود، دو ضارب  سوار ماشینم شدند و فرار کردند و دو نفر دیگر هم بعد از گرفتن گوشی موبایلم  با خودرو خودشان فرار کردند.

تحقیقات ماموران نشان داد ماشین لندکروز ردیاب دارد و سارقان از اینکه ردیاب ماشین روشن است مطلع نیستند. بنابراین بلافاصه با انجام تحقیقات گسترده خودرو را ردیابی و لندکروز سرقتی را در حالیکه سارقان سوار بر آن بودند در یکی از خرابه‌های اطراف تهران پیدا کردند.

تحقیقات پلیس نشان داد، چهار متهم از سارقان سابقه‌دار هستند و با تصادف ساختگی چندین خودروی میلیاردی را سرقت کرده‌اند.

در نهایت بعد از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به شعبه 13 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. دیروز قرار بود که متهمان محاکمه شوند اما به دلیل اعزام نشدن سه نفر از متهمان به دادگاه، رسیدگی به بعد موکول شد.

           

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید