در ایم مطلب طرز تهیه شیرینی مرنگ برای شب یلدا را به شما عزیزان آموزش داده ایم.

طرز تهیه شیرینی مرنگ برای شب یلدا

به گزارش سلام نو، شیرینی مرنگ یکی از انواع شیرینی های مختلف است. شما میتوانید خیلی راحت در خانه شیرینی مرنگ درست کنید. شیرینی مرنگ فقط با 5 قلم مواد خوراکی درست میشود. دستور پخت شیرینی مرنگ بسیار ساده و راحت است. برای طرز تهیه شیرینی مرنگ همراه ما باشید.

مواد لازم برای شیرینی مرنگ

سفیده تخم مرغ ۴ عدد
پودر شکر ۲ لیوان
وانیل ۱ قاشق چای خوری
آب لیمو ۱ قاشق چای خوری
رنگ خوراکی به میزان لازم

شیرینی مرنگ

طرز تهیه شیرینی مرنگ

سفیده تخم مرغ را در ظرفی بریزید و باهم زن برقی بزنید تا خوب پف کند و سپس پودر شکر را اضافه کرده و هم بزنید تا سفیده فرم بگیرد و کشدار شود.

آب لیمو و وانیل را به ترکیب سفیده اضافه کنید و هم بزنید و همزن را کنار بگذارید. مایع شیرینی مرنگ شما آماده است. کافی است که مایع شیرینی مرنگ را در قیفی که ماسوره ی شکوفه دارد بریزید. در این مرحله اگر می خواهید شیرینی شما رنگی باشد و یا تک رنگ باشد باید مایع شیرینی را رنگی کنید و یا برای داشتن چند رنگ در قیف، ابتدا قبل از اینکه مایع را داخل قیف بریزید با کمک گوش پاک کن، گوش پاک کن را داخل رنگ زده و به دیواره ی قیف بکشید. یعنی به صورتی که چند خط بر روی دیواره ی قیف بیاندازید و سپس مایع شیرینی مرنگ را در قیف بریزید تا شیرینی شما حالت رنگی و سفید داشته باشد.

سپس فر را روشن کرده و روی حرارت ۱۵۰ درجه سانتی گراد بگذارید و در سینی فر کاغذ روغنی بگذارید. شیرینی مرنگ را با کمی فاصله در سینی فر شکوفه بزنید و به مدت ۱۵-۲۰ دقیقه زمان دهید تا شیرینی مرنگ شما آماده شود و نوش جان فرمائید.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید