افرادی که کمبود نقدینگی دارند و مایل به داشتن سپرده و ایجاد میانگین حساب نیستند، کافی است به بانک کارآفرین مراجعه کرده و برای وام ۲۰۰ میلیون تومانی این مجموعه درخواست بدهند.

وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی با شرایط ویژه برای همه مردم | نحوه ثبت نام با افتتاح حساب + مبلغ اقساط

به گزارش سلام نو به نقل از رده، افرادی که کمبود نقدینگی دارند و مایل به داشتن سپرده و ایجاد میانگین حساب نیستند، کافی است به بانک کارآفرین مراجعه کرده و برای وام ۲۰۰ میلیون تومانی این مجموعه درخواست بدهند.

بانک کارآفرین برای راحتی متقاضیان وام، طرح تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی «صبا» را تدارک دیده است. از آنجاکه وام باید در یک حساب بانک کارآفرین واریز شود، لازم است افراد بعد از درخواست تسهیلات، سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. لازم به ذکر است بانک ۲۲ درصد مبلغ تسهیلات را تا زمان کامل تسویه اقساط مسدود خواهد کرد. ضمانت اصلی برای دریافت این وام ارائه ضامن رسمی و سند ملکی است. البته ضمانت مذکور برای مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده و در صورتی که شخصی واجد شرایط دریافت مبلغ کمتری باشد، نوع ضمانت برای وی متفاوت خواهد بود.

میزان سود تسهیلات مذکور ۲۴ درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت وام برحسب مبلغ دریافتی متفاوت بوده اما از ۶۰ ماه بیشتر نمی‌شود.

با توجه به میزان وام، مدت زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، مقدار هر قسط ۵ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۵۹۳ تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به ۱۴۵ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۵۹۰ تومان می‌رسد. همچنین جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۴۶ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۵۹۰ تومان اعلام شده است.

مختصری درباره بانک کارآفرین

بانک کارآفرین هجدهم آذرماه ۱۳۷۹ پس از اخذ مجوز از بانک مرکزی و تحقق افزایش سرمایه، شروع به کار کرد. این بانک دو سال بعد از آغاز کار، به دلیل عملکرد مطلوبی که داشت، در تابلوی بورس و اوراق بهادار تهران قرار گرفت. هم اکنون این بانک با داشتن بیشتر از ۱۰۰ شعبه در سراسر کشور انواع خدمات پولی و بانکی را به مشتریانش ارائه می‌دهد.

وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران به چه کسانی تعلق می گیرد؟

افرادی که خواهان وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران هستند با افتتاح حساب قرض الحسنه امکان دریافت این تسهیلات را دارند. ارائه سه ضامن رسمی مورد قبول بانک برای دریافت این تسهیلات ضروری است.

به نقل از رده، مشتریان بانک قرض الحسنه بانک مهر ایران می‌توانند از طرح تسهیلات بدون سود ۳۰۰ میلیون تومانی این مجموعه استفاده کنند. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند، علاوه بر افتتاح حساب، باید میانگین سه ماهه ایجاد کنند. این وام سودی ندارد اما بانک مهر ایران به منظور تامین هزینه خود کارمزد چهار درصدی دریافت می‌کند. وام گیرندگان وقت دارند طی مدت ۶۰ ماه اقساط خود را پرداخت کنند. لازم به ذکر است متقاضیان این وام نباید به بانک بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند.

در صورت واجد شرایط بودن متقاضی و پرداخت تسهیلات به وی، هر قسط برای او ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ خواهد بود. کل سود تسهیلات مذکور ۳۶ میلیون تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۳۶ میلیون تومان خواهد بود.

درباره بانک قرض الحسنه مهر ایران و شعب آن بیشتر بدانید

بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف اشاعه فرهنگ قرض بدون بهره و به منظور تامین کمبود نقدینگی عموم مردم با تصمیم دولت نهم فعالیتش را آغاز کرد. این مجموعه در ابتدای فعالیت خود تنها ۲ هزار واحد بانکی شامل ۳۰۰ شعبه واگذاری از بانک‌های سهامدار و هزار و ۷۰۰ واحد بانکی مستقر در شعب بانک‌های سهامی بود. اکنون تعداد شعب و واحدهای تخصصی این مجموعه رشد قابل توجهی پیدا کرده است. در حال حاضر این مجموعه علاوه بر شعب حضوری بالغ بر ۵۰۰ شعبه آنلاین دارد و از طریق این شعب نیز به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید