اسکار از ساترا مجوز گرفته و به زودی پخش خود را نیز آغاز خواهد کرد.

«اسکار» مهران مدیری مجوز گرفت و مشکل پخش ندارد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، یکی از نکاتی که در چند صباح اخیر موردنظر برخی کانال‌های مجازی و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته موضوع برنامه جدید مهران مدیری است.

اما در جریانِ این اتفاق برخی از کانال‌های مجازی و رسانه‌ها از سیاست دوگانه صداوسیما و وزارت ارشاد در قبال مهران مدیری خبر دادند در حالی‌که همان روزها ساترا رسماً اعلام می‌کردصدور مجوز برنامه مهران مدیری در شورای صدور مجوز ساترا در حال بررسی است و همزمان مراحل استعلام عوامل برنامه نیز در حال طی روند قانونی است.

حالا پیگیری‌ها بعد از این حواشی نشان می‌دهد برنامه مهران مدیری مجوز گرفته و مشکلی برای پخش ندارد و صرفاً باید منتظر ماند و دید بالأخره این برنامه از کدام سکو(پلتفرم) پخشخواهد شد؟

بنابراین ماجرای مخالفت ساترا با صدور مجوز برنامه اسکار و قهر نمایندگان وزارت ارشاد به نشانه اعتراض همه سناریویی بوده تا فضایِ ماجرا را برای کاربران اجتماعی و مخاطبان غبارآلود کنند و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص شبکه نمایش خانگی و ابلاغ آن توسط رییس جمهور را زیر سؤال ببرند.

در حالی‌که پیمان جبلی درباره مهران مدیری و بازگشت بسیاری از چهره‌های دیگر به تلویزیون بارها درِ باز رسانه ملّی را نشان داده است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید