سرپرست فدراسیون شطرنج از احتمال لغو اعزام تیم رده‌های سنی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل عدم صدور ویزا توسط دولت امارات خبر داد.

امارات برای شطرنج بازان ایران ویزا صادر نکرد

به گزارش سلام نو به نقل از سایت فدراسیون شطرنج، شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون شطرنج با انتقاد از عملکرد امارات به عنوان میزبان رقابت‌های شطرنج قهرمانی رده‌های سنی آسیا در صدور ویزای تیم ملی رده‌های سنی ایران، از احتمال لغو اعزام این تیم به دلیل عدم صدور روادید خبر داد.

وی در این باره گفت: متاسفانه با وجود اقدام فدراسیون شطرنج در تاریخ 21 آبان ماه برای درخواست ویزای ملی‌پوشان و خرید بلیت پرواز، به دلیل عدم همکاری امارات و صادر نشدن ویزای بازیکنان و کادر همراه تاکنون، اعزام تیم ملی رده‌های سنی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و اگر هر چه سریع تر روادید صادر نشود، اعزام تیم لغو خواهد شد.

عظیمی عنوان کرد: برای اعزام تیم تمامی تمهیدات لازم توسط فدراسیون اندیشیده شده و قرار بود تیم ملی فردا (سه شنبه) 21 آذر ماه از طریق فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به سمت فرودگاه دبی جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی رده های سنی به میزبانی العین عزیمت کند که متاسفانه تا این لحظه به دلیل عدم همکاری و کارشکنی امارات ویزای تیم ملی ایران صادر نشده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید