روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، ادامه حضور «بنیامین نتانیاهو» در منصب نخست‌وزیری را عامل نابودی رژیم صهیونیستی معرفی و کابینه او را کابینه بزدلان توصیف کرد.

هاآرتص: نتانیاهو عامل نابودی اسرائیل خواهد شد بود

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی نوشت: «بنیامین نتانیاهو» باید از صحنه سیاسی حذف شود و ادامه حضور وی در عرصه سیاسی به نابودی اسرائیل منجر می شود.

این روزنامه چپ‌گرای چاپ تل آویو، زیرکی نتانیاهو در حوزه سیاسی را افسانه دانست و گفت: سیاست خارجی نتانیاهو در قبال ایران، ایالات متحده، حماس و سایر حوزه های حیاتی حاکی از زیرکی وی نیست.

«هاآرتص»، استعفا ندادن نتانیاهو از نخست وزیری بعد از شکست از مقاومت فلسطین را ناشی از نانجیب بودن وی دانست و نوشت: اینکه حتی یکی از اعضای ائتلاف حاکم نیز خواهان استعفای نتانیاهو نشده یا خودش استعفا نداده است، به خوبی ثابت می کند بزدل ها هم توان تشکیل کابینه را دارند.

این رسانه صهیونیستی، کابینه نتانیاهو را کابینه بزدل ها نامید.

‌ شکست از مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی موجب تشدید اختلافات بین سران رژیم صهیونیستی شده است.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که طوفان الاقصی به عمر سیاسی نتانیاهو پایان داد و وی با هدف نجات خود از محاکمه، جنگ غزه را به راه انداخته است.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، در هفت اکتبر(۱۵ مهر) عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از ۴۸ روز جنایت در این منطقه، به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت، از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح روز جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه را از سرگرفت و تاکنون صدها فلسطینی را شهید یا زخمی کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید