رئیس پلیس مبارزه به مواد مخدر استان اردبیل از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲ کیلو و ۵۰۹ گرم تریاک از آنها خبر داد.

بازداشت ۲ قاچاقچی مواد مخدر در اردبیل

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرهنگ کمال نوجوان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما، افزود: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه ۲ قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ قصد انتقال محموله تریاک از جاده سرچم به استان را دارند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر اردبیل قرار گرفت.

وی گفت: با انجام بررسی‌های تخصصی و اطمینان از صحت گزارش های دریافتی پس از هماهنگی قضایی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اردبیل اقدام به کنترل خودروهای عبوری و پوشش انتظامی در محور اردبیل - سرچم کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل افزود: ماموران به هنگام کنترل خودروهای عبوری پژو ۲۰۶ مورد استفاده سوداگران مرگ را شناسایی و توقیف و در بازرسی از خودرو موفق شدند، ۲ کیلو و ۵۰۹ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند.

سرهنگ نوجوان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ قاچاقچیان، بیان کرد: ۲ متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس با تمامی ناهنجاری‌ها به‌ویژه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر بدون اغماض برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد، ضمن قدردانی از شهروندان گفت: مردم می‌توانند هر گونه موارد مشکوک و اخبار و اطلاعات در این مورد را با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۳۰ به پلیس اطلاع داده و همچنین هر گونه انتقادات و پیشنهادات خود را با شماره تلفن ۱۹۷ گزارش کنند.

استان اردبیل در مقایسه با دیگر مناطق کشور از نظر شیوع اعتیاد و قاچاق مواد مخدر از استان‌های نسبتا پاک بشمار می‌رود و در وضعیت سفید قرار دارد.

آمار دقیق معتادان در استان اردبیل مشخص نیست اما تخمین زده می‌شود پنج درصد جمعیت استان به نوعی با مشکلات مواد مخدر درگیر باشند.

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید