سردار"علی محمدی" فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی: در پی سرقت طلا از منزل یکی از شهروندان تبریزی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان تیم یکم اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بازداشت سارق مشهور طلا و جواهر در تبریز

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری سارق طلاجات به ارزش ۹ میلیارد ریال در تبریز خبر داد و گفت: این سارق یکی از آشنایان مالباخته بود.

سردار"علی محمدی" روز چهارشنبه در تشریح این خبر افزود: در پی سرقت طلا از منزل یکی از شهروندان تبریزی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان تیم یکم اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی صحنه جرم و اشرافیت اطلاعاتی و پیدا کردن سرنخ‌های لازم، سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه قبل از فروش طلاجات، سارق را دستگیر کردند.

"محمدی" اضافه کرد: متهم دستگیر شده که یک خانم بود از آشنایان مال باخته بود که در تحقیقات انجام شده و مواجهه با دلایل و مدارک پیش رو، به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی از شهروندان خواست تا به توصیه‌های ایمنی پلیس عمل کرده و از قراردادن اشیا زینتی و گران قیمت در مکان‌هایی که دسترسی به آنها آسان است، خودداری کنند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید