حمیدرضا حافظ‌ شجری بازیگر تلویزیون که احتمالا شما او را با نام جعفر در سریال نوروز رنگی‌ می‌شناسید او حالا ۲۰ کیلو وزن کم کرده است.

کاهش وزن عجیب بازیگر معروف سریال نوروز رنگی! / بیوگرافی + فیلم

به گزارش سلام نو،حمیدرضا حافظ شجری, بازیگر مشهدی تئاتر، سینما و تلویزیون متولد ۱۷ دی ۱۳۸۱ در مشهد ،هنرجوی سال آخر رشته سینما در هنرستان هنرهای زیبای پسران مشهد است که از کودکی در تئاتر فعالیت داشته است.

حمیدرضا حافظ شجری بازیگر نوجوان در خانواده اش چهار نفره به دنیا آمده ،پدرش از نیروهای خدماتی هلال احمر مشهد است،یک خواهر بزرگتر دارد و در خانه‌ای استیجاری زندگی می‌کنند.

وی از سال ۹۰ بطور حرفه ای توسط فرشید تمری وارد عرصه تئاتر و بازیگری تئاتر شد. او با گروه تئاتر شایا همکاری دارد و فرشید تمری حکم استادش را دارد.

او با دیدن برنامه های عمو پورنگ و امیرمحمد به بازیگری و به‌خصوص بازی امیرمحمد خیلی خوشش می آمد.

شجری تاکنون در سه نمایش؛ «اتللو به روایت بخشی» و «حدیث سرخ بوکان» به کارگردانی فرشید تمری و «دو یک به نفع بارسلونا» به کارگردانی مهسا غفوریان و فیلم کوتاه شهربازی و …‌ بازی کرده است.

حمیدرضا حافظ شجری نقش «جعفر»، پسر کوچک خانواده حاج‌صادق و برادر جواد (جواد خواجوی) را در سریال «نوروز رنگی» علی مسعودی بازی می‌کند.

این بازیگر ۱۸ ساله که دچار نوعی بیماری روماتیسم مفصلی است و رشدش متوقف مانده است، بسیار کم‌سن و سال‌تر از سن شناسنامه‌ای‌اش به نظر می‌آید.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید