ریما رامین‌فر بازیگر سینما و تلویزیون و همسر امیر جعفری عکسی از او درکنار همسرش در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

لاغری باورنکردنی  ریما رامین‌فر + عکس

به گزارش سلام نو، ریما رامین فر متولد ۵ فروردین ۱۳۴۹ در تهران، بازیگر است.

او فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته کارگردانی تئاتر می باشد که دیپلم گرافیک هم دارد و از بازی در تئاتر کار خود را شروع کرد و حالا در تلویزیون می درخشد.

ریما رامین فر سال ۱۳۶۷ در ۱۸ سالگی دیپلم گرافیک گرفت سپس سال ۶۸ برای ادامه تحصیل راهی آلمان شد اما در نهایت به ایران برگشت و در دانشگاه آزاد ادامه تحصیل داد.

با حضور در کلاس‌ های استاد سمندریان و توضیحات ایشان در مورد علم بازیگری، نگاهم به دنیای بازیگری تغییر کرد البته هنوز هم رگه‌ هایی از خجالت در من وجود دارد.

ریما رامین فر از سال ۷۵ که ۲۶ ساله بود با نمایش شب بخیر مادر اولین تجربه بازیگری خود را در تئاتر بدست آورد تا اینکه وارد نوشتن فیلمنامه برای تئاتر هم شد نمایشنامه پس تا فردای او در جشنواره تئاتر فجر جایزه سوم نمایشنامه نویسی را گرفت، سپس بعد از آن به کارگردانی نیز ورود کرد.

ریما رامین فر در سال ۱۳۸۰ وقتی ۳۱ ساله با فیلم نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ جلوی دوربین رفت سپس سال ۱۳۸۲ با سریال من یک مستاجرم بازی در قاب تلویزیون را نیز تجربه کرد.

دومین تجربه بازیگری اش در تلویزیون با سریال پایتخت شبکه یک در نوروز ۱۳۹۰ شروع شد که نقش هما همسر نقی معمولی را ایفا می کرد همین نقش او را به اوج شهرت و دیده شدن رساند.

ریما رامین فر در سال ۱۳۸۲ در فیلم نان و عشق و موتور ۱۰۰ با امیر جعفری آشنا شد و بعد از مدتی با هم نامزد کردند تا اینکه کار به عروسی کشید ثمره این زندگی یک پسر بنام آیین متولد سال ۸۶ می باشد.

ریما رامین فر

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید