در یک اتفاق عجیب دمای هوا در ساخای روسیه به منفی ۵۰ رسید.

دمای هوای این نقطه کره زمین به منفی ۵۰ رسید! + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از وب سایت الحره، دمای هوا در مناطقی از سیبری تا منفی ۵۰ درجه سانتیگراد کاهش یافت، در حالی که طوفان‌های برفی مسکو، پایتخت روسیه را درنوردید و با بارش بی سابقه برف همراه شد و باعث اختلال در پروازها شد.

ایستگاه‌های هواشناسی در این منطقه گزارش دادند که دمای هوا در جمهوری ساخا واقع در شمال شرقی سیبری و شامل شهر یاکوتسک، یکی از سردترین شهرهای جهان، به زیر منفی ۵۰ درجه سانتیگراد رسیده است.

موج سرمایی که زودتر از حد معمول در ساخا رخ داد تقریباً تمام ساخا را به یک منطقه یخ زده دائمی تبدیل کرد. در یاکوتسک پایتخت این جمهوری که در حدود ۵۰۰۰ کیلومتری شرق مسکو قرار دارد، دمای هوا از منفی ۴۴ درجه سانتیگراد تا منفی ۴۸ درجه سانتیگراد است.

در پایتخت روسیه، بارش برف که یکی از بیشترین بارندگی‌هایی است که تا به حال دیده شده، باعث تاخیر در پروازهای برخی فرودگاه‌ها در روز دوشنبه شد، زیرا برف سنگین باندهای فرودگاه را پوشانده است. آژانس اطلاعات روسیه گزارش داد که حداقل ۵۴ پرواز با تاخیر و ۵ پرواز دیگر در سه فرودگاه بزرگ پایتخت لغو شده است. پیش بینی می‌شود دمای هوا در مسکو در اواخر این هفته به حدود منفی ۱۸ درجه سانتیگراد کاهش یابد.

همزمان با طوفان برفی در مسکو دمای هوای در جمهوری ساخای روسیه به منفی ۵۰ درجه سانتیگراد رسید.
کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید