آلودگی هوا سبب تعطیلی مدارس در برخی استان‌ها شد.

فردا مدارس کدام شهرها تعطیل شدند + اسامی شهرها به تفکیک استان

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، شاخص آلودگی هوا در برخی استان‌ها و شهرها افزایش چشمگیری داشته است، در شرایطی که به‌نظر می‌رسد طی روزهای آینده این آلودگی ادامه داشته باشد برخی استان‌ها تصمیم گرفتند آموزش در مدرسه‌ها را به‌صورت غیر حضوری برگزار کنند. در ادامه اسامی این استان‌ها آمده است.

استان اصفهان

شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:پایداری جو وافزایش حجم آلاینده‌ها در اصفهان منجر به استمرار تعطیلی دانشگاه ها و مدارس اصفهان و ۹ شهر استان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه شد. در شهرهای کاشان و آران و بیدگل نیز کلیه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در روزهای یاد شده غیرحضوری است.

او گفت :دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر روزهای سه شنبه و چهارشنبه چهاردهم و پانزدهم آذرماه به صورت غیرحضوری خواهد بود. براساس مصوبه این کارگروه، مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی در این مناطق همچنان تعطیل است.

استان تهران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از غیر حضوری شدن آموزش در مدارس همه مقاطع تحصیلی مدارس این استان به‌ غیر از فیروزکوه در روز سه‌شنبه ۱۴ آذر و چهارشنبه ۱۵ آذر خبر داد.

استان البرز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی و غیرحضوری شدن مقطع تحصیلی ابتدایی در البرز به جز شهرستان طالقان فردا ۱۳ آذر خبر داد.

استان سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: با توجه به افزایش شاخص‌های آلودگی هوا و لزوم حفظ سلامت دانش‌آموزان؛ فردا سه‌شنبه ۱۴ آذر ماه مراکز پیش دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی شهر سمنان تعطیل است و کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

استان اراک

روز سه شنبه ۱۴ آذر ماه مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های شهر اراک تعطیل خواهند بود و کلاس‌های درس دانش آموزان مقطع ابتدایی این شهر در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری تشکیل می‌شود و بر این اساس مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز ملزم هستند با درخواست مرخصی مادران این گروه موافقت کنند.

استان آذربایجان شرقی

در پی تداوم آلودگی هوا مدارس تبریز ( نواحی پنجگانه، خسروشاه، باسمنج و سردرود) و شهرستان اسکو ( اسکو، ایلخچی و شهر جدید سهند) در تمام مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر سه‌شنبه غیرحضوری است.

استان قزوین


آموزش و پرورش آبیک: مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی آبیک در نوبت عصر امروز، به‌دلیل آلودگی هوا مجازی شدند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید