نخست وزیر سابق و رئیس جناح اپوزیسیون فعلی رژیم صهیونیستی در سخنانی وضعیت فعلی سرزمین‌های اشغالی را یک شکست فاجعه بار برای بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم دانست و خواستار کناره‌گیری وی از سمتش شد.

لاپید: شکست نتانیاهو در عملیات الاقصی فاجعه‌بار بود

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، یائیر لاپید، رهبر جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در سخنانی در ابتدای جلسه فراکسیون پارلمانی حزبش با اشاره به بنیامین نتانیاهو گفت: کسی که به این شکل شکست بخورد، نمی‌تواند ادامه دهد. نتانیاهو این فاجعه را به نام خود ثبت کرد و اعتماد کابینه، نهاد امنیتی و مردم را از دست داد. بگذارید او تنها کار شایسته ممکن یعنی کناره گیری را انجام دهد و برود.

برپایه گزارش روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، لاپید افزود: اگر من در هفتم اکتبر نخست وزیر بودم، نتانیاهو و افرادش چه می‌گفتند؟ شکی در آن نیست که در چنین صورتی او اکنون اینجا می‌ایستاد و خواستار سر بریدن من می‌شد.

وی همچنین تاکید کرد: وقت آن است که این کابینه به خانه برود و ما را از شر گناهان و خطاهایش رها کند.

این اظهارات لاپید در حالی بیان شده که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند مقبولیت نتانیاهو و حزب لیکود به رهبری او به ویژه پس از شکست از مقاومت فلسطین در جریان عملیات «طوفان الاقصی» کاهش و آرای مخالفانش افزایش یافته است.

نتایج یک نظرسنجی جدید در سرزمین‌های اشغالی نشان می‌دهد که بیش از ۷۰ درصد صهیونیست‌ها، مخالف ادامه کار کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو هستند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید