معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید تعرفه‌های اینترنت به ویژه تلفن همراه را منطقی کند.

معاون مخابرات: باید اینترنت همراه گران شود تا مردم مجبور به استفاده از اینترنت ثابت شوند

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، داوود زارعیان پیرامون گسترش و توسعه شبکه فیبرنوری در شرکت مخابرات و پیشنهاد برای تشویق مشترکان به استفاده از این شبکه، گفت: برای استفاده از فیبر نوری دو اتفاق مهم باید رخ دهد، یکی توسط دولت و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و یکی توسط سایرین که شامل اپراتورها و شرکت‌ها می‌شود.

به نقل از شرکت مخابرات ، وی افزود : اگرچه سرمایه‌گذاری در بخش اینترنت ثابت برای اپراتورها (کاربرها ) سنگین‌تر از اینترنت همراه است، اما تفاوت چندانی بین تعرفه‌های اینترنت ثابت و همراه وجود ندارد، لذا مردم ترجیح می‌دهند از اینترنت همراه که در دسترس‌تر است، استفاده کنند.

زارعیان گفت : مورد بعدی که سایرین باید انجام دهند، این است که اپراتورها، فیبر را تا منازل توسعه دهند و دستگاه‌های دیگر نیز تولید محتوای فرهنگی داشته باشند و از سوی دیگر، محدودیت‌هایی که باعث عدم استفاده مردم از اینترنت می‌شود، با در نظر گرفتن سیاست‌های کشور رفع شود.

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود : اپراتورها و دستگاه‌ها باید اطلاع رسانی مناسب را انجام دهند، در این صورت است که استفاده از ظرفیت اینترنت ثابت افزایش می‌یابد.

وی گفت : تفاوت جدی بین قیمت اینترنت همراه و ثابت نیست و مردم به همین دلیل بیشتر ترجیح می‌دهند از اینترنت همراه که در دسترس‌تر است استفاده کنند و از طرف دیگر سرمایه گذاری در بخش ثابت گرانتر است.

زارعیان درخصوص طرح‌های ویژه و تخفیف‌هایی که شرکت مخابرات ایران برای مشترکان فیبر نوری در نظر گرفته‌اند، گفت: برنامه‌ها و طرح‌هایی در واگذاری FTTH در نظر داریم؛ از طرح‌هایی که مشترک بتواند سرویس خریداری کند گرفته تا اقساطی کردن مودم‌ها و سیم‌کشی‌ها و حتی در برخی مناطق این مودم‌ها و سیم‌کشی‌ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود : بسته‌های متنوعی ارائه کرده‌ایم که هر کاربری بر اساس نیاز خود می‌تواند بسته خریداری کند و در حال حاضر نیز در حال مطالعه بازار هستیم که نیازها را شناسایی کنیم، اما باید گفت که تعرفه مخابرات نسبت به سایر اپراتورها پایین‌تر و تفاوت چشمگیری دارد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید