مجید قناد، مجری سابق تلویزیون ویدیوی از او در جشنواره تئاتر کودک نوجوان با لهجه درفولی با مردم صحبت می‌کند در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

دزفولی حرف‌زدن عمو قناد مجری برنامه کودک + فیلم

به گزارش سلام نو، مجید قناد متولد ۵ تیر ۱۳۳۳ در خرمشهر، مجری کودک است فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنرهای زیبای تهران است، او بیشتر به نام عمو قناد در تلویزیون مشهور شد، حالا در دانشگاه تدریس میکند او کارگردان و تهیه کننده کار بلد حوزه کودک نیز می باشد.

مجید قناد علاقه به بازیگری را از همان دوران کودکی در وجود خودم دیدم و همراه با دو دوستم به نام‌ های امیر جرموز و بهروز خوش‌ فطرت در مدرسه‌ مان یک گروه تئاتر راه‌ اندازی کردیم، بعد به خانه جوانان رفتم و آنجا در کنار مرحوم شکوهی مشغول به فعالیت شدم مدتی را هم عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرمشهر بودم از همان کودکی به بازیگر شدن علاقه داشتم؛ چون خودم پدر نداشتم و می‌ دیدم که بچه‌ های دیگر چقدر در کنار پدرهایشان خوشحال هستند. فکر می‌ کردم که من هم در عوض از طریق بازیگری می‌ توانم این خلأ را برای خودم پر کنم.

عمو قناد برنامه‌ های بسیاری با تلویزیون جام جم و خانه سینما ساخته است، فعالیتهای سینمائی از جمله شهر در دست بچه‌ ها و همه دختران من به عنوان بازیگر ایفای نقش نموده است.

من بچه‌ های ایران را مثل بچه‌ های خودم می‌ دانم، ولی خودم سه تا بچه‌ دارم. دو تا دختر دوقلو و یک پسر تک ! دانشجو و دبیرستانی هستند.

مجید قناد فعالیت خود را با تئاتر آغاز نمود و سپس در سال ۱۳۵۵ وارد برنامه‌ های تلویزیونی در صدا و سیمای آبادان گردید؛ و پس از شروع جنگ ایران و عراق در صدا و سیمای مرکز اصفهان کار خود را در زمینه تهیه کنندگی و کارگردانی آغاز کرد.

وی از سال ۱۳۶۱ به بعد در صدا و سیمای مرکز خرم‌ آباد مشغول به کار شده و در سال ۱۳۶۲ همراه با ادامه تحصیل در تهران و به عنوان مجری و تهیه کننده، کارگردان در شبکه ۲ سیما تهران مشغول به کار شد.

برنامه فیتیله جمعه تعطیله او به مدت هشت سال بدون وقفه از شبکه دو سیما روی آنتن رفت که دست‌ کم تا چند سالی در اوج بود؛ اما به دلیل ظهور عمو و برنامه‌های مشابه دیگر بتدریج دچار ریزش مخاطب شد.

عمو قناد در دی ۱۳۸۹ بر خلاف میل شخصی‌ اش از اجرای این برنامه کنار رفت ولی همچنان تهیه‌ کنندگی این برنامه را با عمو های جدید بر عهده داشت.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید