افزایش آلودگی هوای تهران از صبح امروز این شائبه را ایجاد کرده که در صورت تداوم ممکن است بازی پرسپولیس و الدحیل لغو شود.

بازی پرسپولیس و الدحیل به دلیل آلودگی هوا لغو می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، آلودگی هوای تهران احتمال لغو بازی پرسپولیس و الدحیل را مطرح کرده است.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ سه‌شنبه آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الدحیل قطر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند.

آلودگی هوای تهران از صبح امروز این شائبه را ایجاد کرده که در صورت تداوم یا افزایش این آلودگی احتمال ضعیفی برای لغو بازی وجود دارد.

یک کارشناس برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال گقت: در دستورالعمل برگزاری مسابقات هیچ شاخصی برای آلودگی که منجر به لغو بازی شود ذکر نشده اما تصمیم‌گیری در این موارد را جزء شرایط فورس ماژور تلقی کرده است.

در این حالت در صورتی که وزارت بهداشت کشورمان به این جمع‌بندی برسد که وضعیت در حالت فورس ماژور قرار داشته و به هیچ عنوان شرایط برگزاری مسابقه در آن روز وجود ندارد، باید این موضوع را به ناظر بازی اعلام کند و او نیز باید آن را با AFC در میان بگذارد.

در این باره مازیار غلامی رئیس اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به آلودگی هوا اظهار کرد: با توجه به استقرار جوی پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه، شرایط برای انباشت ذرات آلاینده هوا و افزایش غبار مهیا است.

وی گفت: روند کاهش کیفیت هوای استان و افزایش غلظت آلاینده ها در نواحی شهری و پرتردد به ویژه از امشب تا صبح چهارشنبه مورد انتظار می‌باشد.

در حال حاضر به جز مدارس ابتدایی استان تهران، مدارس سایر مقاطع تحصیلی باز بوده و ادارات نیز فعال هستند. اگر همین روند ادامه یابد، قطعا بازی پرسپولیس و الدحیل در زمان مقرر برگزار می‌شود.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید