اگر واحدی با متراژ بالا در شمال تهران میخواهید میتوانید واحدی نوساز در محله الهیه با متراژ ۲۴۰ متر و ۳ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۴۵ میلیارد تومان خریداری کنید.

خانه لاکچری ۱۵۰ میلیارد تومانی در این نقطه تهران + عکس
به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد آنلاین، اگر قصد سرمایه‌گذاری در مناطق شمالی تهران را دارید، میتوانید واحدی ۲ خوابه با متراژ ۱۰۰ متر و سنی حدود ۳۰ سال دارد را در ونک که یکی از محله‌های قدیمی و سرسبز شمال تهران است را با بودجه‌ای معادل ۹ میلیارد تومان خریداری کنید.

اگر خواهان خرید آپارتمانی در محله محمودیه هستید میتوانید واحدی ۹۰ متری را که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد را با بودجه‌ای معادل ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین اگر واحدی با متراژ بالا در شمال تهران میخواهید میتوانید واحدی نوساز در محله الهیه با متراژ ۲۴۰ متر و ۳ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۴۵ میلیارد تومان خریداری کنید.

همچنین واحد نوساز دیگری در محله قیطریه تهران با متراژ ۱۳۰ متر و ۲ اتاق خواب در روزهای گذشته معادل ۲۸ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحدی ۷۰ متری در محله تجریش درحالی که ۴ سال از ساخت آن میگذرد و ۲ اتاق خواب نیز دارد ارزشی معادل ۱۴ میلیارد تومان دارد.

همچنین در شمال تهران میتوانید پنت‌هاوسی ۴۳۰ متری در محله زعفرانیه با ۴ اتاق خواب و سنی معادل ۳ سال را با بودجه‌ای بالغ‌ بر ۱۵۰ میلیارد تومان خریداری کنید؛ و واحد ۴ ساله را در محله ولنجک با متراژ ۱۱۰ متر و ۲ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۲۰ میلیارد تومان خریداری کنید.

این خانه لوکس ۱۵۰ میلیارد تومان قیمت خورد!

کد خبرنگار: ۱۵
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید