سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از مرگ دختر ۱۳ ساله در پی ضرب و جرح به علت غذا نخوردن خبر داد.

کتک زدن مرگبار دختر ۱۳ ساله تهرانی به دلیل غذا نخوردن! + دختر جان باخت

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، روز گذشته پنجشنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۲ سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: دختر افاغنه ای که غذا نمی‌خورد از سوی خانواده‌اش هدف ضرب و جرح قرار گرفت و به قتل رسید.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: صبح سه‌شنبه هفتم آذرماه‌، مرگ مشکوک دختری از سوی پزشکی قانونی تهران به تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، کارآگاهان تحقیقات ابتدایی را آغاز کرده و در تحقیقات میدانی پی بردند که دختر ۱۳ ساله اهل کشور افغانستان که آثار کبودی روی بدنش دارد احتمالا بر اثر خفگی به قتل رسیده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بی‌سیم کارآگاهان جنایی پیچید و خیلی زود پدر مقتوله دستگیر و هدف تحقیقات گرفت؛ وی در اظهارات ضد و نقیضی گفت که دخترم غذا نمی‌خورد و شیطنت می‌کرد که این موضوع باعث ناراحتی من و همسرم شده بود. روز حادثه من و همسرم عصبانی شدیم و چند ضربه به فرزندم زدیم که ناگهان حال او بد شد و از هوش رفت؛ پس از اینکه او را به بیمارستانی در جنوب تهران رساندم از ترس مدعی شدم که مرگ طبیعی بوده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با دستور قضائی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید