سریال «داوینچیز»، جدیدترین سریال نماوا در ژانر کمدی ست که قرار است به زودی منتشر شود. بازیگران اصلی این سریال، سام درخشانی، سیما تیرانداز، مونا فرجاد و رضا بهبودی هستند که با انتشار پست و استوری در صفحه های خود، از پخش این سریال و ارائه تخفیف برای خرید اشتراک نماوا خبر دادند.

تغییر در کنداکتور نماوا با رونمایی از کمدی متفاوت «داوینچیز»

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی نماوا، سریال «داوینچیز»، جدیدترین سریال نماوا در ژانر کمدی ست که قرار است به زودی منتشر شود. بازیگران اصلی این سریال، سام درخشانی، سیما تیرانداز، مونا فرجاد و رضا بهبودی هستند که با انتشار پست و استوری در صفحه های خود، از پخش این سریال و ارائه تخفیف برای خرید اشتراک نماوا خبر دادند.

این سریال داستان زن و شوهری به نام پرویز و ملیحه را روایت می کند که کارمند موزه هستند. در یکی از شبها اتفاقی جالب برای این زوج می افتد که مسیر زندگی آنها را تغییر می دهد. آنها یک تابلو از لئوناردو داوینچی را در موزه پیدا کرده و بر سر یک دوراهی قرار می گیرند.

سریال «داوینچیز» توسط افشین هاشمی کارگردانی شده و محصول سال ۱۴۰۲ ست. نویسندگی این سریال که قرار است از سه شنبه هفتم آذرماه در سایت نماوا در دسترس علاقمندان قرار بگیرد به عهده آریان گلصورت، پویا نبی و افشین هاشمی بوده است.

گفتنی ست با قرار گرفتن این سریال در کنداکتور پخش، مجموعه «شبکه مخفی زنان» که پیش از این در روزهای سه شنبه منتشر می شد، جمعه ها پخش می شود.

تغییر در کنداکتور نماوا با رونمایی از کمدی متفاوت «داوینچیز»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید