وزیر صمت گفت: باید به سمت تولید خودروهای هوشمند در کشور حرکت کنیم بنابراین از امروز به مردم از تولید خودروهای هوشمند خبر می‌دهم.

 خودروسازان داخلی خودروهای هوشمند تولید می کنند
به گزارش سلام نو به نقل از فارس، وزیر صمت امروز در مراسم افتتاح نخستین خط تولید انبوه اتوبوس برقی، گفت: باید به سمت تولید خودروهای هوشمند در کشور حرکت کنیم بنابراین از امروز به مردم از تولید خودروهای هوشمند خبر می‌دهم.

عباس علی آبادی امروز در مراسم افتتاح نخستین خط تولید انبوه اتوبوس برقی در کشور، اظهار داشت: کاری که امروز در خصوص تولید خودروی برقی در کشور انجام می‌دهیم خیلی کار مهمی نیست زیرا این اقدام سال‌ها پیش در جهان آغاز شده است، البته سال‌ها پیش ‌خودروی برقی در جهان تولید شد ولی بعدها به دلیل مختلف تولید این خودروها متوقف شد، اما امروز مجددا در بسیاری از کشورها خودرو برقی تولید می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: بحث تولید خودروهای برقی در کشور ما نیز در سال 1378 شکل گرفت و از آن سال تمرکز برای تولید این خودرو جدی شد.

وی افزود: تولید داخل به دلایل مختلف از جمله ایجاد اشتغال بسیار مهم است اما مهمتر از آن نوآوری است، در حال حاضر من نگران تولید خودروی برقی در کشور نیستم چون این موضوع در کشور آغاز شده است، بلکه باید به سمت تولید خودروهای هوشمند در کشور حرکت کنیم و از این پس باید در این باره صحبت کنیم و لذا از امروز به مردم خبر از تولید خودروهای هوشمند را می‌دهیم.

علی‌آبادی اظهار داشت: تولید خودروی برقی یک نوآوری را در صحنه اقتصاد کشور رقم زده است و منافع بسیاری برای کشور خواهد داشت اما این اقدام به تنهایی امکان پذیر نیست و مجلس و دولت و مردم باید برای موفقیت در این اقدام دست به دست هم دهند

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید