دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس النصر ۱۰ نفره را هم نبُرد / از اخراج بازیکن النصر تا گل آفساید پرسپولیس + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از میزان، تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان در حالی از ساعت ۲۱:۳۰ امروز (دوشنبه - به وقت ایران) در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه اول پارک به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار حساس و دیدنی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این نتیجه در حالی رقم خورد که نماینده عربستان از دقیقه ۱۷ بازی را ۱۰ نفره ادامه داد، اما شاگردان گل‌محمدی نتوانستند از این فرصت طلایی برای پیروزی استفاده کنند و ۲ امتیاز ارزشمند را از دست دادند.

گل: ....

لحظه اخراج: لاجامی (۱۷)

پرسپولیس با این تساوی ۸ امتیازی شد و این شانس را دارد که با پیروزی در هفته پایانی برابر الدحیل در ورزشگاه آزادی، برای قرار گرفتن میان بهترین تیم‌های رده دومی و صعود به مرحله حذفی به میدان برود. النصر نیز با ۱۳ امتیاز توانست صدرنشینی و صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی را مسجل کند.

ما ننیگ، داور چینی این مسابقه در دقیقه ۲ به علت سرنگونی رونالدو در محوطه جریمه سرخ‌پوشان به نفع نماینده عربستان اعلام پنالتی کرد. در همین زمان رونالدو با اشاره دست به داور اعلام کرد که برخوردی صورت نگرفته است و تصممیش اشتباه است، اتفاقی که پس از بررسی صحنه برخورد توسط کمک داور ویدیویی تأیید و پنالتی باطل شد.

اخراج لاجامی بعد از تکل خشن روی پای سرلک

گل پرسپولیس توسط زاهدی به النصر که آفساید اعلام شد

ترکیب النصر:

نواف العقیدی، ایمن یحیی، علی لاجامی، آیمریک لاپورت، سلطان الغنام، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، سامی النجعی (۲۱ - محمد آل فتیل)، عبدالرحمان غریب، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو (۷۸ - محمد ماران).

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی (۳+۹۰ - سینا اسدبیگی)، میلاد سرلک (۷۱ - نبیل باهویی)، سروش رفیعی (۳+۹۰ - سینا اسدبیگی)، مهدی ترابی، امید عالیشاه (۸۵ - میلاد سورگی) و شهاب زاهدی (۷۲ - سعید صادقی).
 

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید