بازار بزرگ دلگشا در ادامه اقدامات قبلی هر دو هفته یک بار جشن‌های کودک شاد در این مرکز خرید برگزار می‌شود جشن‌هایی که با تولدهایی کوچک برای متولیدن هر ماه همراه است.

خرید شاد با جشن کودکان شاد در بازار بزرگ دلگشا

سلام نو – سرویس اقتصادی: با افزایش مشغله ما در سال‌ها اخیز زمان برای کافی برای خرید لباس، طلا و وسایل این چنینی بسیار کم شده است. بعضی به خرید آنلاین رو آورده‌اند و بعضی ترجیح می‌دهند در کوتاه‌ترین زمان خرید خود را انجام بدهند. بخش مهمی از مردم هم تلاش می‌کنند خریدهای این چنینی خود را به روزهایی مثل پنج شنبه و جمعه موکول کنند.

این کار البته برای مجردها یا خانواده‌های بدون فرزند ساده است. کافی است بچه‌دار باشید و کودکی خردسال همراه شما باشد آن وقت خرید جمعه هم حساب و کتاب خاص خود را دارد چون نمی‌شود کم‌حوصلگی کودک و توان محدود او برای گشت‌وگذار را نادیده گرفت. وقتی پا بازار وسط باشد دردسرها بیشتر و بیشتر هم می‌شود چون در بافت سنتی بازار فضایی مناسب کودکان پیش‌بینی نشده.

بازار بزرگ دلگشا به عنوان یک مرکز خرید اما تلاش کرده است که این قاعده سنتی بازار را به هم بزند و نه تنها فضایی مناسب برای وقت گذرانی کودکان آماده کند، بلکه این فضا را به یک جاذبه خاص و لذت بخش برای کودکان تبدیل کرده است.

بازار بزرگ دلگشا از روزهای نخست فعالیت خود در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متفاوتی برای شادی کودکان در نظر می‌گرفت و سعی می‌کرد تا برنامه‌های مختلف مثل اجرای نمایش و موسیقی زنده امکان لذت بردن کودکان از فضای این مرکز خرید را فراهم کند. حالا در ادامه اقدامات قبلی هر دو هفته یک بار جشن‌های کودک شاد در این مرکز خرید برگزار می‌شود جشن‌هایی که با تولدهایی کوچک برای متولیدن هر ماه همراه است.

این جشن‌ها که موسیقی و نمایش همراه است اهداف تربیتی را نیز دنبال می‌کند و به موضوعاتی مثل حیوان آزاری و بهداشت می‌پردازد و روی مشارکت، بازی و سرگرمی کودکان تاکید دارد.

خرید شاد با جشن کودکان شاد در بازار بزرگ دلگشا

خرید شاد با جشن کودکان شاد در بازار بزرگ دلگشا

خرید شاد با جشن کودکان شاد در بازار بزرگ دلگشا

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید