یک کودک ۱۰ ساله پس از اصابت میلگرد با سرش به کام مرگ فرو رفت.

مرگ تلخ دانش آموز ۱۰ ساله در بازگشت از مدرسه / جزئیات

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، ساعت ۱۲ ظهر ۵ آذر ماه ماجرای مرگ پسر بچه ای به کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه گزارش شد که بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

در بررسی های ابتدایی ماموران در صحنه حادثه مشخص شد پسر بچه که در حال بازگشت از مدرسه در هنگام عبور از جلوی یک ساختمان نیمه کاره یکی از میلگردهای خودروی حمل بار همان ساختمان، از ماشین به بیرون پرتاب و از پشت سر با او برخورد کرده و این کودک را به کام مرگ فرو برده است.

پس از اعلام این حادثه محسن اختیاری بازپرس ویژه قتل از شعبه اول دادسرای امور جنایی بلافاصله با حضور در محل حادثه تحقیقات خود را آغاز کرده و دستور بازبینی دوربین های مداربسته محل حادثه را صادر و پس از شنیدن اظهارت شهود متوجه می شود در همان لحظه وقوع اتفاق، رانند فرار کرده است و در حین بررسی محل حادثه به او اعلام میکنند که راننده بعد از یک ساعت به همان کلانتری ۱۲۱ مراجعه و خودش را معرفی کرده است.

راننده به بازپرس اختیاری گفت: وقتی این اتفاق افتاد آنقدر ترسیده بودم که نمی دانستم باید چه کاری انجام بدهم برای همین از ترس خانواده این پسر بچه از محل فرار کردم و خودم را به کلانتری معرفی کردم.

بنابر این گزارش با دستور بازپرس اختیاری جسد این کودک برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شد و پرونده برای روشن شدن زوایای پنهان آن تحویل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید