افرادی که به تازگی ازدواج کرده‌اند یا در شرف ازدواج هستند شب یلدا را با هدیه های متنوع شروع می کنند.

برای کادو شب یلدا چه بخریم؟ / یلدای عروس چی میبرن ؟

به گزارش ایسنا به نقل از کادومون، هدیه شب یلدا یکی از کادوهای مناسبتی هر ساله است که افراد برای همسر، رفیق، خواهر، برادر و سایر اعضای خانواده تهیه می کنند. این کادو اندکی با باقی کادوهای مناسبتی فرق می کند چرا که یادآور ارزشمند بودن وقت و عمر یکدیگر است. بنابراین چه خوب است که همه برای قدردانی از خانواده و رفیق خود یک کادوی به یاد ماندنی تهیه کنند. اگر نمی دانید که برای هدیه شب یلدا چه چیزی مناسب تر است. با ما همراه باشید.

نکات خرید کادو شب یلدا

هر فردی متناسب با شرایط خود باید بهترین هدیه شب یلدا را برای همسر یا اعضای خانواده خود خریداری کند. شما می توانید رنگ کادوی خود را با رنگ تم جشن یلدا یکی کنید که جلوه جذاب تری داشته باشد. اولین و مهمترین نکته در خرید کادو شب یلدا توجه به سلیقه فرد مقابل است. نیازی نیست حتما هدیه ای گران تهیه کنید خرید یک محصول کوچک اما جذاب می تواند فرد مقابل شما را خوشحال کند. البته اگر برایتان مقدور است می توانید هدیه گران و ارزشمند تهیه کنید. در واقع همه چی به بودجه شما بر می گردد. 

برای خرید کادو شب یلدا می توانید از مدت ها قبل مقابل را زیر نظر بگیرید و در آخر هدیه ای که فکر می کنید فرد مورد نظرتان به آن نیاز دارد را خریداری کنید. در این صورت وی متوجه می شود که به چه میزان برای او ارزش قائل هستید و چقدر به او توجه دارید.

کادو شب یلدا چی بخرم؟

خیلی از شما مخاطبان با سوال اینکه کادو شب یلدا چی بخرم؟ مواجه هستید، بنابراین در ادامه چندین محصول جالب برای کادو شب یلدا معرفی می کنیم تا بتوانید از بین این محصولات هدیه ای جذاب و به یاد ماندنی خریداری کنید.

کادو شب یلدا برای آقایان

اگر به دنبال هدیه ای خاص برای کادو شب یلدا مناسب آقایان هستید، می توانید وسیله ای تهیه کنید که وی بتواند در هر مکانی از آن استفاده کند. وسیله ای کاربردی مثل فلاسک ایده مناسبی برای کادو شب یلدا آقایان است. همچنین ست شطرنج یکی از زیباترین هدایا برای آقایان محسوب می شود. در واقع هر آقایی با دیدن ست شطرنج یا تخته نرد بر سر ذوق می آید. البته ست ماگ هیتردار لاکچری هم یکی از جذاب ترین گزینه ها برای پک یلدایی آقایان به شمار می رود. 

کادو شب یلدا برای خانم ها

کادو شب یلدا مناسب برای خانم ها، یک دغدغه بزرگ برای تمام آقایان محسوب می شود. به همین دلیل در این بخش چند گزینه بسیار جذاب به شما معرفی می شود تا هدیه ای مناسب برای همسر، خواهر یا رفیقتان تهیه کنید. تنوع کادوی مناسب خانم ها به نسبت آقایان بیشتر است. اگر همسرتان اهل ورزش است می توانید لوازم ورزشی مورد نیاز وی را تهیه کنید. اگر عاشق لوازم آرایش است، می توانید از بهترین برندها برای او لوازم آرایش بخرید.  رز جاودان قرمز و ست دمنوش و فرنچ پرس هم ایده های خوبی برای کادو شب یلدا هستند.

یلدایی عروس 

خرید و تزیین هدیه عروس شب یلدا کار ساده‌ای نیست و باید از هفته‌ها قبل از شب چله برای آن اقدام کردم.  به صورت کلی هدیه های یلدایی عروس شامل دو بخش سنتی و امروزی تقسیم می‌شوند. هدایای سنتی همان اقلامی هستند که از روزگاران کهن در ایران قدیم در شب‌های یلدا به تازه عروسِ خانواده در طبق‌های تزیین شده تقدیم می‌شده است. هدایای امروزی هم شامل ساعت، کفش، کالای دیجیتال و هر وسیله‌ای است که در لیست هدایای کهن وجود ندارد. هدیه های یلدای عروس به صورت سنتی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • آجیل تزیین شده
  • میوه‌های حکاکی شده مثل هندوانه و کدو تنبل
  • پارچه
  • لباس زمستانی
  • پول
  • طلا و زیورآلات
  • کله قند تزیین شده
  • نقل و نبات و شیرینی

در این دوران هم اصلی‌ترین هدایای شب چله‌ای برای عروس شامل همین لیست می‌شود اما چند هدیه‌ی امروزی مثل عطر و ادکلن زنانه، ست ساعت و کالاهایی از این دست هم به آن اضافه می‌شود. اما نکته‌ی مهم در این میان فقط خرید هدایا نیست، تزیین هدیه‌ها هم بسیار مهم است. برای تزیین هدیه عروس شب یلدا باید از رنگ‌های مخصوص این شب، یعنی قرمز و کمی سبز، استفاده کنید. همچنین برای زیباتر و ارزشمندتر دیده شدن هدایا بهتر است از کمی رنگ طلایی هم در تزئینات استفاده کنید.

تزیینات آجیل شب یلدا برای عروس هم داستان طولانی و خاص خود را دارد. آجیل عروس که شامل فندق، پسته، بادام، گردو، توت خشک و کشمش است به شکل‌های مختلفی تزئین می‌شود. از چیدمان به صورت کله‌قندی در سینی و پوشاندن آن با سلفون و روبان، تا طراحی گل و بته جغه در سینی با کمک آجیل است. تنها نکته‌ای که برای تزیین آجیل باید به آن دقت کنید هماهنگی آن با تم اصلی هدایا است. اگر تم سنتی استفاده کرده‌اید می‌توانید آجیل را در یک سینی مسی و با طرح‌های اسلیمی و سنتی ایرانی تزیین کنید. اگر هم هدایا را به شکل امروزی‌تر تزیین می‌کنید می‌توانید به سراغ دسته‌گل‌های آجیلی و باکس‌های آجیل بروید.

هدیه شب یلدا برای کارمندان

اگر به عنوان صاحب شرکت، اداره یا سازمان به دنبال هدیه ای مناسب برای کادو شب یلدای کارمندان خود هستید، می توانید به هدایای سازمانی مثل روان نویس، سر رسید و هدایای تکراری و همیشگی سازمان ها روی آورید. اما اگر بخواهید می توانید پک های بامزه و جدیدی که در این بخش معرفی می شود را تهیه کنید. پک هدیه ترمه را برای هدیه شب یلدای مناسب کارمندان به شما معرفی می کنیم. درون این پک، یک فرنچ پرس مشکی ۳۵۰ میل، ۳ عدد شیشه دمنوش با رایحه های مختلف وجود دارد که همه این ها درون یک جعبه بامزه چیده شده اند. علاوه بر این پک هدیه چوبی نارنج نیز یکی از بهترین گزینه های هدیه شب یلدا برای کارمندان است. این پک، جعبه خیلی لوکسی داشته و درون آن فرنچ پرس مشکی و شیشه دمنوش مخلوط وجود دارد.

باکس هدیه نبات از لحاظ قیمتی خیلی مناسب هدیه شب یلدای کارمندان است. این کادو یک جعبه خیلی بامزه است که شیشه دمنوش مخلوط و یک شیشه نبات کوچک نیز در درون خود دارد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید