خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که قرار است امروز ۴۲ اسیر فلسطینی در برابر ۱۴ اسیر صهیونیست مبادله شوند.

اسرائیل: ۴۲ اسیر فلسطینی دیگر امروز آزاد خواهند شد

به گزارش سلام نو به نقل از المیادین، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که رژیم صهیونیستی امروز ۴۲ اسیر فلسطینی دیگر را آزاد خواهد کرد.

این خبرگزاری به نقل از یک مسئول صهیونیست گزارش داد: جنبش حماس نیز امروز ۱۴ اسیر اسرائیلی را آزاد خواهد کرد.

روز گذشته بر اساس توافق به دست آمده میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس، ۳۹ اسیر فلسطینی به دنبال آزادی ۱۳ اسیر اسرائیلی بعد از خروج از زندان «عوفر» در شمال فلسطین اشغالی به نیروهای صلیب سرخ تحویل داده شدند.

خبرگزاری فلسطینی شهاب در این رابطه گزارش داده بود: شرکت کنندگان در مراسم استقبال از اسرای فلسطینی در مناطق مختلف فلسطین اشغالی شعارهایی در حمایت از گردان‌های القسام و مقاومت غزه سر داده و از جانفشانی این گروه‌ها برای آزادسازی اسرای فلسطینی تشکر و قدردانی کردند.

«مرح باکیر» دختر نوجوان فلسطینی آزاد شده از زندان‌های رژیم صهیونیستی که ساکن شهر قدس است بعد از دیدار با خانواده خود در اظهاراتی تصریح کرد: احساس آزاد شدن از زندان در برابر خون شهدای غزه و جانفشانی‌های بسیار بزرگی که خانواده من در غزه انجام دادند، بسیار سخت است.

سارة عبدالله از دیگر اسرای نوجوان فسطینی از شهر نابلس بعد از ادای سجده شکر در قبال آزادی خود گفت: من حماس و غزه را بسیار دوست دارم و به وجود افرادی نظیر محمد الضیف و یحیی السنوار افتخار می‌کنم، چرا که آنها تنها کسانی بودند که در کنار ما ایستادند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید