یارانه معیشتی آبان ماه از دیشب در حال واریز برای این خانوارها می باشد.

پرداخت یارانه نقدی ۲ میلیون تومانی برای این افراد از امشب

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، براساس اعلام سازمان بهزیستی کشور، مستمری آبان ماه مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی واریز شد.

براین اساس برای خانوارهای یک نفره ۷۶۴ هزار و ۴۰۰ تومان، خانوارهای دو نفره یک میلیون و ۹۲ هزار تومان و خانوارهای سه نفره یک میلیون و ۵۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان و خانوارهای چهار نفره یک میلیون و ۹۶۵ هزار و ۶۰۰ تومان و خانوارهای پنج نفره و بیشتر دو میلیون و ۴۰۲ هزار و ۴۰۰ تومان واریز شده است.

دستور جدید دولت در باره یارانه معیشتی

قرار است یارانه خانوارهایی که مشمول حمایت دولت نیستند، حذف شود.ارقام کلیدی لایحه بودجه ۱۴۰۳ نشان می‌دهد که منابع هدفمندسازی یارانه‌ها رشد ۱۵ درصدی خواهند داشت و به رقم ۷۵۸ هزار میلیارد تومان می‌رسند. این در حالی است که سال گذشته این رقم ۶۵۹ هزار میلیارد تومان بود. در عین حال قرار است یارانه خانوارهایی که مشمول حمایت دولت نیستند، حذف شود.

همچنین بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۳، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است منابع حاصل از عوارض و مالیات بر ارزش افزوده فروش فرآورده‌های نفتی و گاز طبیعی را با تخصیص سازمان برنامه و بودجه کشور صرفا برای تأمین یارانه نان و دارو هزینه کند.

بر اساس این گزارش، بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مشتمل بر هفت فصل شامل احکام سقف منابع، سقف درآمد و تراز عملیاتی سقف واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای، سقف واگذاری دارایی‌های مالی، منابع هدفمندسازی یارانه‌ها و مفروضات پیش‌بینی منابع و مصارف بودجه، روز گذشته تقدیم مجلس شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید