محسن ابراهیم زاده خواننده موسیقی ایرانی ویدیویی از او که در حال صحبت کردن به لهجه کرمانی در کنسرتش می‌باشد منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

کرمانی صحبت کردن بامزه محسن ابراهیم‌زاده + فیلم

به گزارش سلام نو، محسن ابراهیم زاده متولد 17 شهریور 1366 در تربت حیدریه ، خواننده است تا مقطع دیپلم تحصیل کرد و از قرائت قرآن شروع و به خوانندگی رسید سپس با تلوییون به شهرت رسید و حالا بعد از مرتضی پاشایی به شدت محبوب شده است.

وی در سال 88 خیلی جدی دوره های تئوری موسیقی و صداسازی را نزد استاد نیکنام گذراند و همین سال اولین ملودی خود بنام هنوز وقتی میخندی را ساخت و منتشر داد همین اولیم قطعه او خیلی خوب دیده و شنیده شد.

محسن ابراهیم زاده سال 94 وقتی 28 ساله بود با آهنگ «هنوزم بود» در دل ها جا باز کرد اما شهرت اش در سال 1396 با تیتراژ ویدیویی برنامه مهتاب با آهنگی بنام سال نو شروع شد مهدی کرد از مدیر برنامه و تهیه کنندگان با سابقه موسیقی است که سالها در کنار مرحوم مرتضی پاشایی حضور داشت و نقش اساسی در موفقیت او ایفا کرد.

آشنایی محسن با مهدی کرد از طریق فضای مجازی و دورادور شکل گرفت و در حال حاضر علاوه بر مدیر برنامه ، تهیه کننده کارهای محسن را نیز برعهده دارد نحوه ورود وی به این برنامه به آشنایی مهدی کُرد مدیر برنامه هایش با قنبری تهیه کننده این برنامه بر میگردد که نقش زیادی در مسیر هنری اش داشت.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید