مدیران ورزشی کشور باید وضع معیشت، مسکن، اشتغال و درمان ورزشکاران را با جدیت پیگیر باشند و دغدغه ها، نیازها و وضع زندگی آنها باید به نحو مطلوبی حل بشود.

ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد

خشایار نادی کارشناس اقتصاد سیاسی در یادداشتی نوشت: ورزشکاران جوان کشورمان در صحنه های ورزشی با تلاش، کوشش و زحمتی که می کشند و با تحمل سختی ها و عزم راسخ افتخارات بسیاری را برای ملت ایران به ارمغان آورده اند.

مردان و زنان کشورمان با حداقل امکانات در عرصه های بین المللی  صاحب عناوین درخشانی شده اند. هر چند که برخی قدرت های استعمارگر با ناداوری ها، زد و بندها و بررسی های ناعادلانه بعضی ورزشکاران و قهرمانان ما را از عرصه رقابت محروم می کنند. به فضل الهی یک روزی هم به اینها عادلانه رسیدگی خواهد شد.

بانوان ورزشکاری که با رعایت حجاب و با حمل پرچم پر افتخار کشورمان به دنیا هویت و شخصیت زن ایرانی را نشان دادند و با رعایت اعتقادات اسلامی و ملی شأن، منزلت و حرمت زن مسلمان ایرانی را به نحو احسن حفظ کردند.

شیر زنانی که با احترام گذاشتن به خانواده و نقش مادری روی سکوی های افتخار آسیایی و جهانی رفته و مدال های ارزشمندی را کسب کرده اند. قهرمانانی که با عشق به کشور و پرچم مقدس کشورشان در جلوی چشم جهانیان دور افتخار می زنند و آنرا می بوسند و به خدای خودشان سجده می کنند. چه بسا ورزشکارانی که با موضع گیری های ارزشمند خود در حمایت از مردم فلسطین، مدالشان را به کودکان و شهدای غزه هدیه کردند.

آنها با این کارهای زیبا، بزرگ و پر معنا بخشی از قدرت ملی ایران را به جهانیان معرفی می کنند و بالاتر از افتخارات ورزشی، افتخارات انسانی را به نمایش می گذارند و باعث شادی مردم شجاع و قوی ایران و سر افرازی آنها می شوند.

مدیران ورزشی کشور باید وضع معیشت، مسکن، اشتغال و درمان ورزشکاران را با جدیت پیگیرباشند و دغدغه ها، نیازها و وضع زندگی آنها باید به نحو مطلوبی حل بشود. مسؤلین موظفند صمیمانه به درد دلها و درخواست های همه ورزشکاران گوش فرا بدهند و فقط به دنبال رسیدگی به مشکلات برخی رشته ها یی که مطرح هستند، نباشند.

به همه رشته های ورزشی به یک اندازه توجه بشود. همچنین مسؤلان باید مسئله خصوصی سازی باشگاهها، ساخت و آماده سازی استادیوم ها و سالن های ورزشی در سطح استانداردهای جهانی، استخدام مربیان باکیفیت، طراز اول و با دانش را در اولویت های خود قرار داده و عملیاتی کنند.

با معرفی و ثبت ورزش های ملی و سنتی در آوردگاهها و مجامع بین المللی باعث شناساندن بیشتر فرهنگ غنی ایران بشوند.

برای پیشرفت در تمامی عرصه های ورزشی باید از ظرفیت ها، تواتمندی ها و نقش جریان های مردمی به نحو مطلوب استفاده کرد. برای ساخت و آبادانی ایران عزیز باید همه ملت ایران از جمله ورزشکاران و قهرمانان ملی و مسؤلین، قوی و محکم شبانه روز تلاش کنند تا ایران قوی داشته باشیم.
 

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید