اگر قصد سفر به کانادا یا هر کشور خارجی دیگری که فرایند اخذ ویزایش سخت است را دارید، بهتر است در گام اول و قبل از شروع هر کاری، مشاوره بگیرید و مطمئن شوید که قرار است در یک مسیر درست قرار بگیرید.

مشاوره آنلاین برای اخذ ویزای توریستی کانادا (رایگان)

کشور کانادا از ایران فاصله زیادی دارد و  سفارت آن به راحتی برای ایرانیانی که می‌خواهند ویزای توریستی این کشور را بگیرند، ویزا صادر نمی‌کند. هزینه اخذ ویزای این کشور، چه ریجکت شوید و چه ویزایتان صادر شود؛ بالاست و به همین دلیل هم باید کاملا حساب شده و با برنامه‌ریزی قدم بردارید. مطمئنا در ذهن شما سوالات و ابهامات زیادی درباره پروسه اخذ این ویزا وجود دارد. اصلا مطمئن نیستید که شرایط گرفتن ویزا  توریستی کانادا را دارید یا نه و نمی‌دانید که از کجا باید شروع کنید. در چنین حالت‌هایی اگرچه می‌توانید اطلاعاتی را از طریق جستجو در اینترنت به دست آورید اما یقیقا این اطلاعات کامل نیستند. شرکت توریک امکاناتی فراهم کرده تا شما بتوانید قبل از وارد شدن به پروسه اخذ ویزای کانادا، به‌صورت رایگان توسط کارشناسان ما مشاوره شوید، تا در درجه اول اطمینان حاصل کنید، برای شروع آماده‌اید و اگر نیستید، باید برای آماده شدن چه کارهایی را انجام دهید. اگر دوست دارید بیشتر درباره مشاوره آنلاین برای اخذ ویزای توریستی کانادا بدانید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

مشاوره اخذ ویزا چیست ؟

مشاوره آنلاین ویزا امکانی است که مسافران با کمک آن می‌توانند، به صورت رایگان شرایط خود را بسنجند و ببینند که آیا برای اخذ ویزا آماده هستند و اگر نه، باید چه کارهایی برای آماده شدن انجام دهند. شما می‌توانید مشاوره رایگان اخذ ویزای کانادا را با کارشناسان توریک انجام دهید. کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده، به صفحه کانادا بروید و درخواست مشاوره رایگان خود را ثبت کنید و پس از تایید کارشناسان توریک در زمان مصاحبه به لینک موردنظر مراجعه نمایید.

اگر مصاحبه آنلاین را دوست ندارید، امکان مراجعه حضوری نیز به این مجموعه وجود دارد. باید بدانید که مشاوره رایگان توریک فقط مخصوص کانادا نیست و شما می‌توانید برای اخذ ویزای هر مقصد دیگری برای مثال کشورهای اروپایی، استرالیا، روسیه و... مشاوره رایگان این مجموعه را دریافت کنید.

چرا باید از مشاوره گرفتن ویزا استفاده کنم؟

مشاوره آنلاین برای اخذ ویزای توریستی کانادا (رایگان)

فرایند اخذ ویزای کانادا با کشورهایی مانند امارات و تایلند متفاوت است. کشور کانادا به راحتی به ایرانیان ویزا نمی‌دهد و شما باید شرایط خاصی برای اخذ این ویزا داشته باشید. مثلا تمکن مالی قابل قبول، سابقه سفر قوی، دلایل قوی برای بازگشت و... جزو این شرایط هستند. اینکه شما چگونه مدارکتان را به سفارت ارائه دهید نیز اهمیت دارد. حتی اشتباه پر کردن فرم وقت سفارت نیز ممکن است باعث ریجکت شدنتان شود.

مشاوره گرفتن برای ویزای کانادا به دو دلیل واجب است. دلیل اول اینکه ابتدا باید مطمئن شوید شرایط گرفتن ویزا را دارید یا نه. هیچکس دوست ندارد برای کاری که شکست آن حتمی است، هزینه کند بنابراین بهتر است ابتدا با مشاوره آنلاین رایگان از شرایط خود مطمئن شوید و بعد وارد ادامه مسیر شوید. دلیل دوم اینکه شاید شرایط اخذ ویزا را داشته باشید اما به این دلیل که به پیچ و خم کار آشنا نیستید، در طول مسیر شکست بخورید و بیخود و بی جهت یک ریجکت در پرونده خود ثبت کنید. اگر برای شروع آماده بودید که شروع می‌کنیم و اگر آماده نبودید ابتدا به سراغ فراهم کردن مقدمات کار می‌رویم.

نحوه  دریافت مشاوره آنلاین ویزا

برای دریافت مشاوره آنلاین رایگان از توریک همانطورکه در بالا اشاره مختصری شد، ابتدا باید به وبسایت توریک مراجعه کنید. سپس در باکس جستجو نام کانادا را سرچ نمایید و وارد صفحه‌اش شوید. در آنجا یک دکمه مشاوره آنلاین خواهید دید که با کلیک روی آن و وارد کردن اطلاعات و مشخصاتی که از شما خواسته شده می‌توانید درخواست مشاوره خود را ثبت کنید. پس از اینکه کارشناسان ما زمان انتخابی شما برای مشاوره را تایید کردند، می‌توانید در روز و ساعت مشخص شده با کلیک روی لینکی که برایتان پیامک می‌شود، وارد اتاق مشاوره با کارشناسان مجموعه توریک شود.

مشاوره ی آنلاین برای گرفتن ویزا چه قدر زمان می‌برد ؟

مدت زمان مشاوره ویزا کانادا، کاملا به تعداد سوالات شما و پیچیدگی‌های پرونده‌تان بستگی دارد. اما به‌طور میانگین مشاوره رایگان اخذ ویزای کانادا،  ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان می‌برد.

برای مشاوره رایگان اخذ ویزای کانادا همین حالا اقدام کنید

اگر قصد سفر به کانادا یا هر کشور خارجی دیگری که فرایند اخذ ویزایش سخت است را دارید، بهتر است در گام اول و قبل از شروع هر کاری، مشاوره بگیرید و مطمئن شوید که قرار است در یک مسیر درست قرار بگیرید. پس از خواندن این مطلب همه چیز را درباره مشاوره رایگان توریک می‌دانید، پس همین حالا اقدام کنید، وبسایت توریک را باز نمایید و درخواست مشاوره مورد نظر خود را ثبت کنید. در طول این مسیر اگر سوال و ابهامی برایتان پیش آمد کارشناسان توریک در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی شما خواهند بود. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید