وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمعه برای شرکت در مراسم اهدای تندیس پایتختی کتاب ایران به سمنان سفر می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز جمعه به سمنان می‌رود

به گزارش سلام نو به نقل از خبر آنلاین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان روز چهارشنبه گفت: محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ظهر جمعه وارد سمنان می شود و در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش در آیین جشن پایتختی کتاب ایران شرکت می کند.

فرشید فلاح، با بیان اینکه این مراسم از ساعت 14 و 45 دقیقه با حضور مسوولان استان سمنان و مردم فرهنگ دوست سمنان آغاز می شود افزود: در این مراسم تندیس هشتمین پایتختی کتاب ایران توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مسوولان استان اهداء خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تبریک مجدد انتخاب سمنان به عنوان پایتاخت کتاب ایران، از مردم و دوستداران کتاب و کتابخوانی و نیز اهالی فرهنگ و ادب دعوت کرد تا در این مراسم حضور یابند.

شهر سمنان در نهم آبان امسال در نشستی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و داوران رویداد پایتخت کتاب ایران، به عنوان هشتمین پایتخت کتاب ایران انتخاب و معرفی شد.

شهر سمنان به‌دلیل اهتمام حداکثری مجموعه مدیریتی فعالان شهری و مردمی و ارائه برنامه‌ها و طرح‌های خلاقانه به‌ عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب و معرفی شده است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید