آخرین قیمت انواع خودرو تارا برای امروز ۲۹ آبان ۱۴۰۲ به شرح زیر است.

معرفی خودروی تارا /  قیمت انواع تارا در بازار آزاد
به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، قیمت تارا اتوماتیک در بازار خودرو ۷۷۵ میلیون تومان شد. همچنین قیمت تارا اتوماتیک صفر مدل ۱۴۰۱ نیز ۷۵۰ میلیون تومان قیمت خورد. تارا اتوماتیک جدید که گران‌ترین خودروی ایران است ۸۶۰ میلیون تومان است که افزایش ۵ میلیونی دارد.

قیمت تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ صفر در بازار ۶۷۰ میلیون تومان شد این محصول ایران خودرو هم رشد ۵ میلیونی داشته است. قیمت مدل ۱۴۰۱ تارا هم با رشد ۵ میلیونی ۶۵۰ میلیون تومان شد.

قیمت تارا اتوماتیک صفر در کارخانه ۴۹۰ میلیون تومان است. قیمت کارخانه تارا دنده‌ای نیز ۳۹۴ میلیون تومان بوده است. ایران خودرو دو مدل تارای جدید هم معرفی کرده است که بر این اساس تارا اتوماتیک V ۴ LX در نمایندگی ۶۸۵ میلیون تومان قیمت دارد تارا دنده‌ای v ۱پلاس نیز ۵۸۰ میلیون تومان است که گران‌ترین خودروی دنده‌ای ساخت داخل بازار به شما می‌رود!

معرفی خودروی تارا

خودروی تارا را ایران خودرو با مهندسی معکوس پژو ۳۰۱ ساخته است این سدان با همتای فرانسوی مشخصات فنی حدودا یکسانی دارد. موتور تارا TU ۵ P با حجم ۱.۶ لیتر، قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر است. تارا دنده‌ای با گیربکس ۵ دنده و تارا اتوماتیک با گیربکس ۶ دنده تولید می‌شود.

صفر تا ۱۰۰ این خودرو بر اساس اعلام ایران خودرو ۱۲.۵ ثانیه طول می‌کشد و توانایی حرکت با سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت را نیز دارد مصرف بنزین تارا در ۱۰۰ کیلومتر ۷ لیتر است که برای این دسته از سواری‌ها مناسب محسوب می‌شود.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع تارا در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید:

قیمت سواری لوکس ایران خودرو به‌روز شد + جدول

قیمت خودرو داخلی و خارجی را در صفحه قیمت خودرو فرارو مشاهده کنید.

منبع: باما

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید