وزیر جنگ رژیماشغالگر گفت که بیش از ۱۰۰۰ موشک و گلوله توپ به پایگاه‌های اسرائیلی اصابت کرده است.

اصابت بیش از ۱۰۰۰ موشک به پایگاه‌های اسرائیل توسط حزب الله لبنان
به گزارش سلام نو به نقل از مهر، حزب الله لبنان اعلام کرد که با موشک و گلوله های توپ تجمع نیروهای پیاده نظام نیروهای اسرائیلی را در مثلث الطیحات هدف قرار داد و به طور مستقیم آنها را مورد اصابت قرار داد.

در همین حال، آژیرهای خطر در بخش شرقی مرزهای شمالی فلسطین اشغالی با جنوب لبنان به صدا در آمده است.

در همین حال رسانه های اسرائیلی از نفوذ چندین پهپاد به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

خبرنگار العالم درحالی از تشدید حملات مقاومت در مرز لبنان و فلسطین اشغالی خبر داده که وزیر جنگ رژیم این رژیم گفته که بیش از ۱۰۰۰ موشک و گلوله توپ به پایگاه‌های اسرائیلی اصابت کرده است.

حسین عزالدین خبرنگار شبکه خبری العالم از مرز لبنان گزارش داد که جبهه جنوب با فلسطین اشغالی طی ساعات گذشته به جبهه‌ای سوزان تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: توپخانه رژیم صهیونیستی به شهرک عیتا الشعب در لبنان شلیک کرد و در مقابل مقاومت نیز برای سومین روز متوالی پادگان برانیت را هدف قرار داد.

خبرنگار العالم به نقل از یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که بیش از ۱۰۰۰ موشک و گلوله توپ به پایگاه‌های اسرائیلی اصابت کرده و این یک پیشرفت کیفی در هدف قرار دادن این پایگاه‌ها است.

بنابر گزارش خبرنگار العالم،‌ مقاومت مواضع رژیم صهیونیستی را در رویسات العلم، المطله، المرج، تله هونین، العباد، یفتاح قدس، الراهب، زرعیت و خله ورده در عیتا الشعب هدف قرار داد.

حسین عزالدین تصریح کرد: اشغالگران تصور می کردند شرایط بد جوی مانع از پاسخگویی مقاومت به حملات آنها می شود، اما چنین نشد و بیش از ۱۳ پایگاه رژیم اشغالگر صهیونیستی هدف قرار گرفت بلکه به برخی پایگاه‌ها در یک روز دو بار حمله شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید