وزیر امور خارجه کشورمان گفت: صهیونیست‌ها در مواجهه میدانی با مقاومت فلسطینی دستاوردی نداشته‌اند و گروه‌های مقاومت هوشمندانه در حال تنظیم فشار بر صهیونیست‌ها و حامیانش هستند.

امیرعبداللهیان:گروه‌های مقاومت هوشمندانه در حال فشار بر صهیونیست‌ها هستند

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، ابوالفضل عمویی در تشریح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر امور خارجه، اظهار داشت: حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، به منظور تشریح آخرین تحولات فلسطین و اقدامات وزارت امور خارجه در راستای پیگیری توقف حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه در جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شرکت کرد.

وی ادامه داد: وزیر امور خارجه در این جلسه با تشریح رنج مردم غزه از ادامه جنایات جنگی رژیم صهیونیستی گفت که آمریکا مهمترین حامی و شریک صهیونیست‌ها در کشتار مردم غزه در اتاق عملیات اسرائیل و هم در مجامع بین المللی بوده و البته فاقد یک راهبرد اثربخش است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیرعبداللهیان با تأکید بر اینکه با ادامه جنایات رژیم صهیونیستی، امکان توسعه درگیری متصور است، اعلام کرد که صهیونیست‌ها در مواجهه میدانی با مقاومت فلسطینی دستاوردی نداشته اند، این در حالی است که گروه‌های مقاومت هوشمندانه در حال تنظیم فشار بر صهیونیست‌ها و حامیانش هستند و ظرفیت‌های فعال نشده زیادی وجود دارد.

عمویی ادامه داد: وزیر امور خارجه به حمایت بین المللی افکار عمومی جهان از مظلومیت مردم فلسطین و مطالبه فوری آتش بس اشاره و تاکید کرد که افکار عمومی دنیا دیگر تحمل جنایات صهیونیست‌ها را ندارد و ادعاهای بشردوستی آمریکا و غرب در مجامع بین المللی بی اعتبار شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از مجموعه فعالیت‌های وزارت امور خارجه در پیگیری حقوق مردم فلسطین و تلاش برای توقف حملات رژیم صهیونیستی تقدیر و تشکر کردند و راهکارهای خود برای تقویت دیپلماسی ملی برای به ثمر رساندن تلاش‌ها را ارائه دادند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید